Ravan i čvrst trbuh nije samo estetski privlačan, nego je i pokazatelj dobrog zdravlja jer je trbuh centar tijela te je, između ostalog, zajedno s leđnim mišićima zaslužan za pravilno držanje. A put do istesanog trbuha sada je i lakši jer je znanstveno dokazano koja je vježba najbolja za jačanje trbuha.

Naslage masnog tkiva na trbuhu nisu samo estetski neprivlačne, nego i izuzetno nezdrave jer se nakupljaju u abdominalnoj šupljini te okružuju nekoliko važnih organa. Zato su si znanstvenici zadali zadatak istražiti kako određene vrste vježbi utječu na skidanje centimetara s trbuha i struka.

'Kod intervalnog treninga visokog intenziteta izvode se kratke i intenzivne vježbe pri čemu tijelo radi do krajnjih granica te se tako pospješuje razgradnja 'najtvrdoglavijeg' masnog tkiva – onog s trbuha'

U studiji objavljenoj u časopisu "Journal of Sports Medicine and Physical Fitness" ispitanici su tjedno izvodili četiri različite vježbe. Jedna grupa ispitanika izvodila je četiri statične kardiovježbe i vježbe snage, dok je druga grupa izvodila dvije statične vježbe i dva intervalna treninga visokog intenziteta.

Znanstvenici su došli do zaključka da je intervalni trening visokog intenziteta najbolji za dobivanje ravnog i čvrstog trbuha. Grupa ispitanika koja je izvodila intervalni trening visokog intenziteta ne samo da je izgubila više tjelesne težine sveukupno nego i više centimetara u struku te znatno više masnog tkiva s područja trbuha u usporedbi s grupom koja je vježbala statičke vježbe u teretani. Uz to, ispitanici koji su mršavjeli uz intervalni trening visokog intenziteta osjetili su poboljšanje krvožilnog i respiratornog sustava.

Znanstvenici zaključuju da je najveći plus intervalnog treninga visokog intenziteta u tome što se izvode kratke i intenzivne vježbe, pri čemu tijelo radi do krajnjih granica te se tako pospješuje razgradnja "najtvrdoglavijeg" masnog tkiva – onog s trbuha. Pogledajte i najlakšu vježbu koja će u dva tjedna "isisati" trbuščić.


U videu pogledajte (i isprobajte) intervalni trening visokog intenziteta od 8 različitih vježbi koji traje 10 minuta i 40 sekundi.


Isprobajte i vježbu "mirovanja" koja jamči ravan trbuh i napetu stražnjicu bez celulita.