Dokazano: Najbolja vježba za ravan i čvrsti trbuh

Podijelite na

Ravan i čvrst trbuh nije samo estetski privlačan nego je i pokazatelj dobro zdravlja s obzirom da je trbuh centar tijela te je, između ostalog, zajedno s leđnim mišićima zaslužan za pravilno držanje. A put do istesanog trbuha sada je i lakši jer znanstveno je dokazano koja je vježba najbolja za jačanje trbuha

Autor : Zadovoljna Objavljeno: 16.5.2017 / 16:28

Osim što su estetski privlačni, čvrsti trbušni mišići pokazatelj su dobrog zdravlja

Osim što su estetski privlačni, čvrsti trbušni mišići pokazatelj su dobrog zdravlja (Foto: Guliver/Thinkstock)

Naslage masnog tkiva na trbuhu nisu samo estetski neprivlačne nego i izuzetno nezdrave s obzirom na to da se nakupljaju u abdominalnoj šupljini te okružuju nekoliko važnih organa. Zato su si znanstvenici zadali zadatak istražiti kako određene vrste vježbi utječu na skidanje centimetara s trbuha i struka.

"'Kod intervalnog treninga visokog intenziteta izvode se kratke i intenzivne vježbe pri čemu tijelo radi do krajnjih granica te se tako pospješuje razgradnja 'najtvrdoglavijeg' masnog tkiva – onog s trbuha'"

U studiji, objavljenoj u časopisu "Journal of Sports Medicine and Physical Fitness", ispitanici su tjedno izvodili četiri različite vježbe. Jedna grupa ispitanika izvodila je četiri statične kardio vježbe i vježbe snage dok je druga grupa izvodila dvije statične vježbe i dva intervalna treninga visokog intenziteta.

Znanstvenici su došli do zaključka da je intervalni trening visokog intenziteta najbolji za dobivanje ravnog i čvrstog trbuha. Grupa ispitanika koja je izvodila intervalni trening visokog intenziteta ne samo da je izgubila više tjelesne težine sveukupno, nego i više centimetara u struku te znatno više masnog tkiva s područja trbuha u usporedbi s grupom koja je vježbala statičke vježbe u teretani. Uz to, ispitanici koji su mršavjeli uz intervalni trening visokog intenziteta osjetili su poboljšanje kardio i respiratornog sustava.

Znanstvenici zaključuju da je najveći plus intervalnog treninga visokog intenziteta u tome što se izvode kratke i intenzivne vježbe pri čemu tijelo radi do krajnjih granica te se tako pospješuje razgradnja 'najtvrdoglavijeg' masnog tkiva – onog s trbuha. Pogledajte i najlakšu vježbu koja će u 2 tjedna "isisati" trbuščić.


U videu pogledajte (i isprobajte) intervalni trening visokog intenziteta od 8 različitih vježbi koji traje 10 minuta i 40 sekundi.


Isprobajte i vježbu 'mirovanja' koja jamči ravan trbuh i napetu stražnjicu bez celulita.

Zadovoljna.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Zadovoljna.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Zadovoljna.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se