PR
PR (Foto: PR)
Posao & obitelj

Nepobjediva snaga u nama

04-07-2022 Piše PR
komentari

BIPA predstavila novu imidž kampanju kojom želi inspirirati i ohrabriti sve da pronađu svoje pravo „ja“.

Lanac drogerija BIPA koja ove godine obilježava 15. godinu postojanja u Hrvatskoj, predstavila je imidž kampanju „Nepobjedive“ kako bi nas podsjetila da je snaga svakoga od nas u vlastitoj autentičnosti. Ovaj iskorak predstavlja novo poglavlje za BIPU, a u nadolazećem razdoblju predstavit će razne novosti za kupce i zaposlenike.

U trendu Zagrebački street style u minici i efektnim čizmama - 5 Žena sa stilom Crnka iz Zagreba u potpuno crnoj kombinaciji koja je tip-top, no čizme su glavni adut Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji

Kampanjom „Nepobjedive“ želja je inspirirati i ohrabriti, prvenstveno sve žene, ali i sve ostale, da pronađu svoje pravo „ja“, da se ne stavljaju u okvire koje im društvo nameće i da ostanu svoji. Ona pokazuje kako je ružičasta boja odlučnih, beskompromisnih i neustrašivih, bez obzira na to što se baš ona nepravedno često pripisuje svijetu nježnih i slabih. Ružičasta postaje boja inspiracije, boja snažnih žena i svih drugih koji su na putu da pronađu svoje pravo „ja“, kako bi u sebi samima pronašli slobodu i zadovoljstvo.

PR PR (Foto: PR) „BIPA je u svojih petnaest godina postojanja na hrvatskom tržištu pokazala kako se zna i može boriti, pa tako i sada, usprkos izazovima ostvarujemo pozitivne rezultate što nas čini uistinu sretnima. No, BIPA je više od toga, naš razvoj kao kompanije nije vezan samo uz promete ili širenje poslovanja. Upravo u tome vidi se naša zrelost i koliko smo napredovali tijekom ovih petnaest godina. Samo ako smo svoji i vjerujemo u sebe možemo biti – nepobjedivi. Upravo u tome je i srž kampanje „Nepobjedive“, jer nas podsjeća na vlastitu snagu i hrabrost koje dolaze u neočekivanoj viziji ružičaste boje, simbolu naše kompanije.“ istaknuo je Kai Pataky, glavni izvršni direktor BIPA Hrvatska.

Kampanjom „Nepobjedive“ BIPA želi inspirirati sve da žive život punim plućima i kažu zbogom propuštenim prilikama!

PR PR (Foto: PR)

!Komentari su onemogućeni za ovaj članak.
Pročitaj još
Pročitaj još