Anna Wintour, Izvršna urednica američkog izdanja magazine Vogue, jedna je od najmoćnijih žena u svijetu mode. Ona udara temelje novim trendovima, daje blagoslov novim dizajnerskim imenima i njezina je riječ zakon i red u modnom svijetu.

Galerija +0 Anna Wintour

Iako su je mnogi dugo doživljavali kao strah i trepet, s godinama se Anna puno više približila ljudima putem video rubrika na službenom YouTube kanalu Voguea u kojima odgovara na razna pitanja javnosti vezana uz modu.

Dizajneri i dalje uvažavaju Annino mišljenje uoči lansiranja svojih novih kolekcija, ali jednom vrlo raširenom trendu koji ne voli ipak nije uspjela stati na kraj.

Anna Wintour Anna Wintour (Foto: Getty Images)

U pitanju je logomanija koja je posljednjih godina uistinu uzela maha pa je tako većina modnih kuća lansirala razne odjevne komade i dodatke s istaknutim logom ili monogramom svog brenda.

Prije nekoliko godina pohvalila je modne kuće Celine i Loewe zbog diskretnih i anti-brending kolekcija, ali i oni su u međuvremenu podlegli ovom trendu.

I na ulicama naših gradova možemo vidjeti strast prema odjeći s istaknutim logom. Tako se, na primjer, dva isprepletena slova G često mogu vidjeti na zagrebačkoj špici. Riječ je o monogramu modne kuće Gucci koji predstavlja inicijale njihova osnivača.

To je Guccio Gucci koji je ovu legendarnu talijansku modnu kuću osnovao 1921. godine, a simetrični monogram u smeđoj boji osmislio je 1933. godine njegov sin Aldo.

Nosite li odjeću ili modne dodatke s istaknutim logom?

glasova:

Anna Wintour i dalje preferira odjeću na kojoj nema nikakvih velikih obilježja brendova koje nosi, a u komadima s masivnim monogramima nikad je nismo vidjeli.

Dugoročno gledano, to je definitivno isplativija modna filozofija jer će nošenje komada s logom prije ili kasnije opet izaći iz mode i vratit ćemo se odjeći napravljenoj uz diskretniju marketinšku strategiju.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju