Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

A'marie: 7 modela sunčanih naočala u najnježnijim bojama

20-10-2017 Piše Zadovoljna
komentari

Posvećenost detaljima i bojama Anamarija Brkić pretočila je u svoju novu kolekciju sunčanih naočala za nadolazeće sezone. Brend A’marie dobro je poznat po svojim modnim dodacima, osobito naočalama koje su uvijek oplemenjene posebnim detaljima i inovativnim dizajnom

Za novu kolekciju sunčanih naočala domaći brend A'marie izabrao je nijanse sada već prepoznatljive za brend – boja karamele, topla siva te pastelni tonovi, dobivaju novu dimenziju u dvobojnim kombinacijama, te posebno rezanom lećom koja nije vidljiva na prvi pogled, ali je svojom pojavom zanimljiva i neobična.

U trendu Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Tri ljepotice iz Zagreba u najtraženijim hlačama NEMAJU KONKURENCIJE Tri gracije iz Zagreba potvrdile koje su hlače najtraženije, bilo ljeto ili zima Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji

Posvećenost detaljima i bojama Anamarija Brkić pretočila je u svoju novu kolekciju sunčanih naočala za nadolazeće sezone Ravno rezana leća originalno je smještena u atraktivne okrugle okvire te privlači pažnju. Svaki od ovih modela lako će se uskladiti uz tople oversized kapute, velike ovratnike i druge zimske dodatke. Od leća u toplim bojama do atraktivnih zrcalnih koje se stapaju s kristalnim okvirima i pastelnim krilima, upotpunite svaki svoj zimski stajling.

Možete birati između sljedećih kombinacija boja: mint i sive, jarko plave i bijele, ružičaste i sive te jednobojnih modela – u boji karamele ili s klasičnim "turtle" uzorkom.

A’marie limited kolekcija dostupna je na webshopu brenda i u dućanu, u Gundulićevoj 19, Zagreb, po cijeni od 1500 kuna. Radi se o limitiranoj kolekciji koju dizajnerica lansira povodom proslave 15. rođendana svog brenda koji obilježava u prosincu, a količine su ograničene.