Dm je predstavio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP koja međunarodne make-up trendove čini dostupnim svima. Naime, najskuplji trend IT UP proizvod možete kupiti za manje od 50 kuna.
Tako trend IT UP ruževi imaju četiri različite teksture - tekući i kremasti ruž, ruž u olovci i klasični ruž - i više od 100 različitih nijansi.Uz više od 100 lakova za nokte, trend IT UP marka uključuje sve od podloge do pudera za obrve i usne
Uz više od 100 lakova za nokte, marka trend IT UP uključuje sve - od podloge do pudera za obrve i usne.
U dm-u make-up vidimo kao saveznika u isticanju onoga što zaista jesmo - onoga što nas razlikuje od drugih. Nijansama i recepturom trend IT UP nudi ponešto za svaku osobnost, i to je ono najvažnije što smo željeli pokazati.
Bilo da se radi o šetnji modnom pistom ili kavi s prijateljicama, trend IT UP svim ljubiteljima i ljubiteljicama šminke osigurava ono što im je potrebno da pošalju svoju poruku i budu ono što zaista jesu. Naravno, trend IT UP će pratiti sezonske trendove, a pripremamo i limited edition kolekcije, izjavila je Dubravka Štefanac-Vinovrški, menadžerica marketinga i PR-a dm-a.
Be a Voice. Not an Echo, poruka je koju trend IT UP šalje svim make-up entuzijastima. Ona obuhvaća ono što trend IT UP želi biti - ne samo još jedan proizvod u kozmetičkoj torbici već partner u kreiranju stila koji odražava ono što zaista jesmo.
Na predstavljanju nove dm-ove marke blogerice su sudjelovale u kaligrafskoj radionici u kojoj su upoznale kreativnu crtu trend IT UP-a.
Dizajneri Studia BAM! kaligrafski su ispisali imena blogova, a blogerice su ih ukrasile trend IT UP-ovim lakovima za nokte, tuševima i sjenilima kako bi istaknule ono što njihov blog razlikuje od drugih i čini ga posebnim.