Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

Novo u dm-u: Najpopularniji svjetski make-up trendovi po cijenama do 50 kuna

17-10-2017 Piše Zadovoljna
komentari

Marka trend IT UP broji više od 500 proizvoda koji su osmišljeni kako bi omogućili svakoj ženi da izrazi svoju osobnost - na bilo koji način i u bilo kojoj nijansi.

Dm je predstavio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP koja međunarodne make-up trendove čini dostupnim svima. Naime, najskuplji trend IT UP proizvod možete kupiti za manje od 50 kuna.

U trendu Božićni kolačići Nema čega nema Za vas smo složile bogat popis recepata za božićne kolače, sitne i kremaste Andrej Plenković s obitelji u posjeti Papi Lavu XIV. Elegantno izdanje Pogledajte elegantnu kombinaciju Ane Maslać Plenković za posjet Papi Danijela Martinović na koncertu Božić s Danijelom u Zagrebu 2025. - 3 Glamurozna i elegantna Haljina Danijele Martinović baš je kraljevska, perfektno joj stoji, a savršen je izbor za druženja u prosincu

Uz više od 100 lakova za nokte, trend IT UP marka uključuje sve od podloge do pudera za obrve i usne Tako trend IT UP ruževi imaju četiri različite teksture - tekući i kremasti ruž, ruž u olovci i klasični ruž - i više od 100 različitih nijansi.

Uz više od 100 lakova za nokte, marka trend IT UP uključuje sve - od podloge do pudera za obrve i usne.

U dm-u make-up vidimo kao saveznika u isticanju onoga što zaista jesmo - onoga što nas razlikuje od drugih. Nijansama i recepturom trend IT UP nudi ponešto za svaku osobnost, i to je ono najvažnije što smo željeli pokazati. 

Bilo da se radi o šetnji modnom pistom ili kavi s prijateljicama, trend IT UP svim ljubiteljima i ljubiteljicama šminke osigurava ono što im je potrebno da pošalju svoju poruku i budu ono što zaista jesu. Naravno, trend IT UP će pratiti sezonske trendove, a pripremamo i limited edition kolekcije, izjavila je Dubravka Štefanac-Vinovrški, menadžerica marketinga i PR-a dm-a.

Be a Voice. Not an Echo, poruka je koju trend IT UP šalje svim make-up entuzijastima. Ona obuhvaća ono što trend IT UP želi biti - ne samo još jedan proizvod u kozmetičkoj torbici već partner u kreiranju stila koji odražava ono što zaista jesmo.

Na predstavljanju nove dm-ove marke blogerice su sudjelovale u kaligrafskoj radionici u kojoj su upoznale kreativnu crtu trend IT UP-a.

Dizajneri Studia BAM! kaligrafski su ispisali imena blogova, a blogerice su ih ukrasile trend IT UP-ovim lakovima za nokte, tuševima i sjenilima kako bi istaknule ono što njihov blog razlikuje od drugih i čini ga posebnim.

Pročitaj još
Pročitaj još