Unatoč pozivima na štednju najskuplje Hrvatske muške trgovine i dalje imaju svoje klijente kojima nije problem izdvojiti i do 2 000 kuna za kišobran ili pak 5 000 kuna za pidžamu. A čisti luksuz definitivno je antiparfem koji miriše na toner iz kopirke ili pak na prašinu sa žarulje.
Iako nam na spomen muškog luksuza na pamet prvo padaju auti i satovi, mogli bi se iznenaditi na što sve muškarci troše novac.
Na prvom su mjestu parfemi i jedan od najskupljih trenutno je Lux kojeg cijena iznosi 1 775kn za bočicu od 45ml. No tu nije kraj mirisnih rapsodija u životu jednog dobrostojećeg mzuškarca. Posljednji hit su antiparfemi za koje su muškarci u stanju izdvojiti čak 2 000 kuna. Oni ne mirišu na ništa opipljivo iz prirode.
Borut Mihalić: 'To su parfemi koji miriše na toner iz kopirke, prašinu koja je ostala na žarulji koja je radila cijelu noć, na miris svježeg zraka s alpa itd. znači vrlo jedan netipičan opis parfema'.
Menadžeri, ambasadori najčešći su klijenti ekskluzivnih hrvatskih trgovina. 50 000 kuna prava je sitnica za njih, jer upravo taj iznos pokriva najnužnije komade iz njihovog ormara.
Odijelo od 15 000 kuna, cipele za 6 800 kuna, pidžama koja stoji čak 4 800 kuna te kućne papuče za 1 800 kuna na listi su osnovnih potrepština.
Ako pak birate poklon za uspješnog muškarca oprez! Ljiljana Buhač, trenerica za neverbalnu komunikaciju ističe kako top menadžerima i exkluzivnim partnerima ne bi trebalo kupovati darove vrjednije od 500kn.Cijena najskupljeg sata, koji je trenutno u ponudi prelazi vrtoglavih 100 000 kuna.
'Skupi poklon može biti omča oko vrata svakom poslovnom čovjeku jer može biti obvezujući i zapravo može udaljiti poslovne partnere jednog od drugoga'.
Iako satove spominjemo na samom kraju, to nikako ne umanjuje njihovu vrijednost. Kultura nošenja satova kod Hrvata postoji ali s tim da je naglasak na brandovima. Cijena najskupljeg sata, koji je trenutno u ponudi prelazi vrtoglavih 100 000 kuna.
Iako se ne možemo pohvaliti kako u Hrvatskoj imamo naj
luksuznije odjevne predmete u svijetu ipak možemo reći da za naše prilike imamo dovoljnu ponudu za svakog muškarca dubljeg džepa.
Više u magazinu Provjereno