Pletivo od kukuruzovine je tradicionalno poznato u Hrvatskoj, posebno u određenim krajevima gdje posebno uspijeva kukuruz, pa se od ostataka kukuruza oduvijek plelo cekere i slične proizvode.
Dok smo jednom prilikom suprug i ja putovali Međimurjem, upoznali smo se s ljudima koji se bave pletenjem kukuruzovine i na prvu smo se zaljubili u ovaj tradicionalni zanat. Budući da je tržište već bilo dosta zasićeno tradicionalnim cekerima od kukuruzovine, odlučili smo napraviti nešto drugačije, pa je tako nastao Pepiere ruksak, a kasnije i torbica, priča Marija Maloča, vlasnica brenda Pepiere.
Osim ljubavi prema hrvatskoj tradiciji, u poslu ih motivira i ljubav prema prirodi. Svi materijali su prirodni i razgradivi, na što su posebno ponosni.
Raduje nas da se naši proizvodi mogu istaknuti između mnoštva drugih po posebnim i prirodnim materijalima, po domaćoj izradi i posebnom dizajnu.
Ono što pokušavamo promovirati kroz naš brend su minimalizam i jednostavnost. Ne samo u stilu ili modnom izričaju, nego i u načinu života. Dok danas svijet roni ili bolje rečeno ''utapa se'' u konzumerizmu i potrošačkom mentalitetu, mi zagovaramo skromnost i pametno kupovanje i trošenje. Stoga smo vodili računa i da ruksak i torbica budu i funkcionalni, kako bi doista mogli biti jedina torba koja će vam trebati, kaže Marija.
Na primjer, ruksak možete nositi u večernji izlazak, ali također i na plažu, na posao, na predavanje i slično.
Također, iz tog razloga se ne trudimo ni pratiti trendove, nego nam je želja da ruksak bude 'bezvremenski' i neovisan o trendovima, dodaje vlasnica brenda Pepiere.
Na taj način trude se ići protiv struje prekomjernog kupovanja i bacanja odjeće i modnih dodataka, a što se događa baš zbog brzog mijenjanja trendova, zbog kojeg odjeća i modni dodaci brzo ''izlaze iz mode'' i onda im mjesto nije više nigdje drugdje osim u smeću.
U ponudi imaju i tri modela ruksaka i nekoliko boja kože, te jedan model torbice u dvije boje – smeđoj i crnoj.