Otkako se prije nekoliko mjeseci pojavio na hrvatskoj modnoj sceni, brend Millipointtwo ne prestaje privlačiti obožavatelje iz cijele regije. Ljubitelji vrhunskog dizajna došli su na svoje jer su traper-jakne i prsluci Millipointtwoa unikatni, ručno rađeni, ručno poderani i crtani primjerci odličnog, autentičnog stila i dizajna

Iza brenda Milipointtwo stoji mladi splitski par Natali Petrinović i Stjepan Čagalj Kamacho Jr, student unutarnjeg dizajna u Londonu. Cijela priča krenula je nakon što je par izradio nekoliko personaliziranih jakni sebi i prijateljima.

Ljubitelji vrhunskog dizajna došli su na svoje jer 'Millipointtwo' traper jakne i prsluci su unikatni, ručno rađeni, ručno poderani i crtani primjerci odličnog, autentičnog stila i dizajna

Jakne su ubrzo postale toliko popularne da je par otvorio profil na Instagramu i osnovao vlastiti brend. Ideja o imenu došla je iz pjesme ''Starboy'' pjevača Weeknda, u kojem se spominje "Milli point two'', što je zapravo iznos najskupljeg automobila na svijetu koji se prodaje u određenim količinama, što pretpostavlja ekskluzivnost, jedinstvenost i posebnost – ujedno značajke i brenda Millipointtwo.

Svaka je jakna unikatna i personalizirana tako da osoba kroz nju izražava svoju osobnost. Dizajn se ne ponavlja, ali je moguće napraviti sličan koncept. Brend je različit od svega što se trenutno nudi na hrvatskoj modnoj sceni i ta različitost čini ga posebnim.

Nova kampanja znakovitog naziva ''Lavish'' (raskošan) dostupna je na web-stranici www.millipointtwo.com, gdje se mogu vidjeti sve posebnosti ovih ručno izrađenih jakni i prsluka. Također ih možete pronaći na Instagram-profilu www.instagram.com/millipointtwo, gdje možete vidjeti kako domaće zvijezde nose svoje personalizirane komade i inspirirati se.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju