Online shopping već je godinama sastavni dio života mnogih ljudi, no još je više dobio na važnosti tijekom pandemije virusa jer se mnogi oslanjaju na njega u nabavi svega što im je potrebno za svakodnevni život. Zbog manjeg rizika zaraze čak su i nevjerni Tome pokleknuli pred takvom vrstom kupovine.
Istraživanje MasterIndex, provedeno sredinom ove godine, pokazalo je su kako značajna većina ispitanika (90 %) povremeno koristi kartice prilikom online kupnje. Pandemija koronavirusa negativno je utjecala na online kupnju avionskih karata, ulaznica za kulturna događanja i sl. Međutim, veća je potražnja za prehrambenim, softverskim i gaming proizvodima, dok je odjeća i dalje ostala među najpopularnijim stvarima koje se kupuju online (55 %), čak i za vrijeme pandemije.
Upravo je ta situacija uvelike utjecala na modu per se jer je na prvu izgledalo kao da je ona protagonist najcrnjeg mogućeg scenarija. No čak se ni COVID-19, kao redatelj ovog horor-filma, nije nadao ovakvu raspletu.
Svijet mode snašao se itekako dobro, unatoč velikim gubicima, čak i u trenucima kada svjetski dizajneri nisu bili sigurni hoće li doprijeti do krajnjeg kupca svojim dizajnom, kojem posljednjih krikovi mode nisu ni na kraj pameti.
Zato vam donosimo pet trendova na koje trebate obratiti pozornosti kada prođe kriza jer, htjeli – ne htjeli, modu živimo i to je nešto čega se ne bismo trebali sramiti.
Povratak u prošlost
Koliko smo se puta susreli s rečenicom “opet se vraća u modu”, tako sa sigurnošću možemo reći i da će postpandemijski trendovi varirati te ćemo se vraćati u doba retromanije, ali i u doba 90-ih.
U našim će se ormarima naći zemljani tonovi, apstraktni uzorci i sportska. To nas neodoljivo podsjeća na ''The Last Dance'', dokumentarac o NBA legendi Michaelu Jordanu, koji smo gledali u jednom dahu početkom proljeća. Upravo nas je njegov stil oblačenja podsjetio na konformizam odijevanja za vrijeme karantena te će se on još neko vrijeme i zadržati.
Red Valentino jakna Foto: Heraldi for Men & Women
U kolekcijama svjetskih dizajnera, poput Victorie Beckham možete provjeriti kakvi će uzorci ili pak ugodna odjeća i obuća pratiti đordanovski trend kojeg ćete s užitkom nositi kad se vratimo u normalu.
Maske za lice
Iako nam to nije ni u ludim snovima padalo na pamet, maske će postati dio našeg stila. One su očigledno postale neočekivani dodatak koji ne samo da podiže kombinaciju na višu razinu već nas štiti i od nevidljivog neprijatelja. Ta vruća kategorija asesoara dolazi nam u raznim bojama, uzorcima i veselim motivima te ih se nećemo tako skoro riješiti.
Odjeća za “po doma”
Postoji razlog zbog kojeg udobnu odjeću, koja se formira po našem tijelu, nikad nismo povezivali s modom ili je smatrali dijelom nečijeg modnog izričaja. Za većinu nas tajice i trenirke bile su tek meka odjeća u koju smo se presvukli nakon posla, u kojima se "stvarnom svijetu" nikada ne bismo pojavili.
Dobra je za sastanke na Zoomu, ali i za našu produktivnost jer nas ni u čemu ne ometa. Čak ni u popodnevnom drijemežu. Upravo na to je mislila i dizajnerska kuća Paul Smith u čijoj kolekciji možete naći spoj klasičnih i modernih komada, za čije komade će vas pitati kolege na online sastanku.
Povratak minimalizma
Modna industrija, vjerovali ili ne, postavila se na sam vrh zagađivača okoliša upravo zbog pojave brze mode i brzine trendova koji nas zagušuju iz dana u dan. Novo normalno donosi manje oslanjanja na brzu modu i trendove koji će postati pluskvamperfekt dok kažete keks.
Jednostavne linije i krojevi, neutralne boje koje sa svime slažu postat će dio svakog garderobijera i vjerujte nam na riječ da su vrijedne svake kune. Prepoznatljiva estetika minimalizma protkana je i kroz nove kolekcije svjetskih dizajnera koje možete kupiti u novom Heraldi for men & women webshopu, koji će vam pružiti uvid u poznate formule i provjerene komade odjeće renomiranih dizajnera. Osim toga, odjeću ćete moći naručiti na najjednostavniji način, dostava je besplatna, baš kao i povrat.
Joseph hlače Foto: Heraldi for Men & Women
Kada sve bude gotovo, poželjet ćemo izgledati sređeno
U budućnosti ćemo se oslanjati na investiciju u klasične, bezvremenske komade, u kojima ćemo se osjećati, ali i izgledati sređeno. Bez obzira na to koliko nas vesele kućni ured i ležerna odjeća, povratak u ured poželjeti ćemo proslaviti ženskim komadima iz posljednje kolekcije high end brendova poput Jil Sander, Victoria Beckham, Red Valentino te Joseph koji već desetljećima ne izlazi iz mode.
Red Valentino sako Foto: Heraldi for Men & Women
Naravno, i snažniji spol neće biti zakinut odličnom muškom kolekcijom brendova poput Paul Smith, Canali, Dsquared2 te Jacob Cohen.
Sve to možemo kupiti u novom Heraldi for Men & Women webshopu, koji je jedan od rijetkih brendova iz Hrvatske koji su dostupni na globalnoj platformi kao što je Farfetch. Korisnike Mastercard® kartica razveselit će vijest da će sve te komade moći nabaviti po 10 posto nižoj cijeni u razdoblju od 1. do 10. listopada.