Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Kultura & zabava

Bravo! Kako je Zagrepčanka Karla zaslužila mjesto u svjetski popularnoj seriji?

29-03-2016 Piše Zadovoljna
komentari

Igračka koju je dizajnirala hrvatska djevojčica Karla Reljić dobila je svoje mjesto u serijalu 'Uvod u anatomiju'. Tvorci serije angažirali su Karlino plišano jednooko čudovište na filmskom setu

Jednookim čudovištem – plišanom igračkom koju je dizajnirala Zagrepčanka Karla Reljić tvorci serije 'Uvod u anatomiju' odlučili su uveseljavati likove na dječjem odjelu bolnice.

U trendu Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji Tri ljepotice iz Zagreba u najtraženijim hlačama NEMAJU KONKURENCIJE Tri gracije iz Zagreba potvrdile koje su hlače najtraženije, bilo ljeto ili zima

Igračka je dio limitirane kolekcije plišanaca koje su dizajnirala djeca i na taj način se uključila u kampanju tvrtke IKEA 'Plišane igračke za obrazovanje', koja za cilj ima pružiti kvalitetno obrazovanje što većem broju djece koja žive u siromaštvu.

Plišana igračka Karle Reljić našla se u popularnoj televizijskoj seriji 'Uvod u anatomiju. Mališani diljem svijeta oslobodili su svoju kreativnost i nacrtali nevjerojatne likove iz mašte, a IKEA je proizvela plišance čijom prodajom pomaže djeci u Europi, Africi i Aziji da se obrazuju i steknu čvrsti temelj za bolju budućnost.

IKEA Zaklada tako je tijekom trinaest godina kampanje 'Plišane igračke za obrazovanje' donirala ukupno 88 milijuna eura za poboljšanje uvjeta obrazovanja djece. Naime, od 2003. zaklada surađuje s organizacijama UNICEF i Save the Children kojima donira po jedan euro za svaku prodanu plišanu igračku za vrijeme kampanje.

Pomoću donacija provode se projekti koji se bave osposobljavanjem učitelja, poboljšanjem mehanizama zaštite djece, pružanjem obrazovnih materijala i povećanjem broja djece koja pohađaju nastavu. Ove godine donacija je iznosila 11 milijuna eura, a u Hrvatskoj su kupci boljoj budućnosti za djecu doprinijeli sa 33.911 kupljenih igračaka.

Karlino plišano čudovište svoju je misiju pomaganja djeci ispunilo čak tri puta – novac od njegove prodaje omogućit će zakinutoj djeci bolje uvjete školovanja; svakodnevno uveseljava i krasi domove djece i potiče ih da razvijaju svoju maštu; a stečenu filmsku slavu koristit će kao ambasador dobre volje – šireći poruke o važnosti solidarnosti i obrazovanja.