U izvješću je utvrđeno da 54 % žena koje rade u sektoru financijskih usluga smatra da je njihova kategorija različitosti prepreka napretku karijere u njihovim organizacijama, u usporedbi s 45 % žena u drugim sektorima.
Gotovo polovina (43 %) žena koje rade u sektoru financijskih usluga diljem svijeta bile su žrtvama neprikladnog izražavanja, uvreda i maltretiranja, u odnosu na prosjek od 34 % u drugim sektorima.
Izvješće također izražava zabrinutost zbog utjecaja uredskih politika namijenjenih podršci zaposlenim majkama. Gotovo 60 % majki u sektoru financijskih usluga smatra da se njih nitko ne sjeti kad je u pitanju napredovanje u karijeri nakon povratka na radno mjesto.
Više od polovine smatra da, iako na njihovu radnom mjestu postoje politike poput fleksibilnog radnog vremena, one u praksi nisu dostupne (52 %) ili bi imale negativne posljedice kad bi bile korištene (51 %).Takva generacijska promjena trebala bi se promatrati kao prilika za postizanje ravnopravnosti spolova u sektoru financijskih usluga, odnosno prilika za povećanje različitosti, uključenosti i koristi koje iz toga proizlaze.
U sklopu istraživanja "Seeing Is Believing: clearing the barriers to women's progress in financial services", na globalnoj je razini intervjuirano 290 žena u dobi od 28 do 40 godina koje rade u sektoru financijskih usluga. Ovaj uzorak iz sektora financijskih usluga dio je globalnog istraživanja koje je obuhvatilo 3627 žena zaposlenih u svim sektorima.
Izvješće je također utvrdilo pozitivne znakove napretka unutar sektora. Više od 60 % žena kaže da je zaradilo promaknuće u posljednje dvije godine, u usporedbi s manje od polovine sudionika iz svih ostalih industrija. Više od 80 % žena koje rade u sektoru financijskih usluga vjeruje u svoju sposobnost vodstva i ispunjavanja karijernih ciljeva.
Istraživanje se usredotočuje se na tri ključna područja na koja rukovoditelji poduzeća trebaju obratiti pozornost:Izvješće također izražava zabrinutost zbog utjecaja uredskih politika namijenjenih podršci zaposlenim majkama.
1. Važnost transparentnosti, dijaloga i povjerenja u mogućnost da se žene uvjeri da mogu uspjeti unutar svake organizacije i pružanje pomoći u shvaćanju što trebaju učiniti kako bi napredovale.
2. Potreba za aktivnom podrškom rukovodstva u prepoznavanju budućih lidera i osiguravanju da steknu potrebno iskustvo te imaju pristup mrežama, što bi poboljšalo njihov razvoj.
3. Stvaranje okruženja koje ženama omogućava ravnotežu između osobnih i profesionalnih ciljeva u kulturi koja podupire, a ne samo prihvaća fleksibilan rad.
Jon Terry, PwC-ov globalni voditelj usluga savjetovanja za ljudske resurse u sektoru financijskih usluga, kaže: Ovo izvješće naglašava da se sektor financijskih usluga na globalnoj razini suočava s ključnim trenutkom u smislu podrške rodnoj različitosti. Organizacije se suočavaju s generacijskom skupinom koja je najsamopouzdanija i najambicioznija do sada u pogledu svojih sposobnosti rukovođenja.
Međutim, stječe se dojam da se mnogi poslodavci ne uspijevaju prilagoditi izazovu i poduzeti proaktivne korake za smanjenje prepreka. Iako je jaz između zarade muškaraca i žena relativno mali do njihovih kasnih dvadesetih godina, znatno se povećava do četrdesetih godina života. Stoga je ključno razumjeti potrebe i zabrinutosti te skupine, pogotovo kako bi organizacije mogle poduzeti praktične korake za rješavanje tog nedostatka.
Takva generacijska promjena trebala bi se promatrati kao prilika za postizanje ravnopravnosti spolova u sektoru financijskih usluga, odnosno prilika za povećanje različitosti, uključenosti i koristi koje iz toga proizlaze. Međutim, ako se ta prilika ne iskoristi, taj bi se sektor u budućnosti mogao suočiti s ozbiljnim izazovima kada je u pitanju privlačenje i zadržavanje kadrova.