Paolo Magelli, jedan od najcjenjenijih redatelja ovih prostora, nastavlja svoju dugovječnu, uzbudljivu i po svemu jednu od najznačajnijih suradnji između jednog redatelja i jednog kazališta kroz inscenaciju nove trilogije Mate Matišića, u kojoj su osnovne narativne linije, motivi, a onda i sama unutarnja kompozicija zastupljenih drama povezane sa ženskim likovima i njihovim sudbinama.
Matišićevo pismo dobro je poznato hrvatskoj kazališnoj publici, na mjestima potpuno oporo i gotovo surovo u svojem temeljnom dispozitivu, snažno kontrastirano sa žanrovskim odrednicama komedije ili crne komedije, a opet do kraja iskreno i ogoljeno u svojem sadržaju, koji u tom transferu između autora i njegove publike ne štedi baš nikoga.
Ovoga pisca na pozornicama uglavnom uprizoruju u realističnom ili čak naturalističkom izvedbenom prosedeu; međutim, namjera je redatelja Paola Magellija, u suradnji s njegovom stalnom dramaturginjom Željkom Udovičić, zapravo suprotna: unutar Matišićeva pisma, Magelli i Udovičić Pleština svojim će postupkom tražiti procjepe u prostor podtekstualnog ili čak psihodramskog.
Time će i osnovni prosede ove predstave biti izmaknut u unutarnje svjetove ženskih junakinja, u kojima će se jasno zrcaliti naša pomalo trusna i neizvjesna sadašnjost, uvijek prije svega spremna, a ovoga puta kroz jedinstveno žensko iskustvo, na teško suočavanje s istinom vremena koju svi zajedno dijelimo i živimo.
U sigurnom rukopisu Paola Magellija i njegovog autorskog tima suradnja s Matišićem zasigurno će rezultirati uzbudljivom i provokativnom predstavom.
U tri jednočinke glume Anđela Ramljak, Maro Martinović, Barbara Prpić, Milivoj Beader, Doris Šarić Kukuljica, Hrvojka Begović, Filip Nola ("Hrvatska Lolita"); Lucija Šerbedžija, Frano Mašković, Ugo Korani, Filip Nola ("Porno film") te Urša Raukar, Zoran Čubrilo, Dado Ćosić, Lucija Šerbedžija, Anđela Ramljak, Milivoj Beader / Katarina Bistrović Darvaš ("Žena djevojčica").
Scenografiju osmišljava Miljenko Sekulić, kostimografkinja je Marita Čopo, glazbu potpisuju Ivanka Mazurkijević i Damir Martinović Mrle, a videoprojekcije Ivan Marušić Klif. Svjetlo oblikuje Aleksandar Čavlek.