Krajem godine inventuru rade i tiskovine analizirajući koja im je poznata osoba prodala najviše primjeraka časopisa, odnosno donijela najviše novaca. Jer unatoč svojoj enormnoj popularnosti neke zvijezde svojim osmijesima i savršenom fotografijom ne uspijevaju prodati svoju priču niti novinu
Atraktivne fotošopirane naslovnice osim što prikazuju zvijezde u najboljem svjetlu, imaju prije svega funkciju prodaju novina. Imena koja su to najuspješnije činila ove godine su Sarah Jessica Parker, Heidi Klum, Mila Kunis i neuništiva Jennifer Aniston.
Zvijezda franšize 'Seks i grad' bila je zlatna koka na 'Vogue', 'Elle' i 'Marie Claire' postižući jedno od najprodavanijih brojeva godine, dok je Jennifer na srpanjskoj naslovnici magazinu 'Marie Claire' osigurala najprodavanije izdanje.
Najuspješniji mjeseci za 'Glamour' i 'Lucky' bili su oni na kojima je smiješio plavokosi top-model Heidi Klum.
Kolovoz je bio sunčani i za 'GQ' jer je zahvaljujući Mili Kunis prodano za 2011. godinu rekordnih 205,000 primjeraka.
No, filmski partner atraktivne Mile, Justin Timberlake na naslovnici časopisa 'Esquire' rezultirao je najslabije prodanim brojem u godini s tek 73,000 prodanih primjeraka.
Nešto veći uspjeh je postigao u časopisu 'Elle', ali prvenstveno zahvaljujući Mili s kojom je pojavio na naslovnoj fotografiji.
>> Ljepotica koja je krasila 500 naslovnica
>> 5 najljepših naslovnica za početak godine
Niti mega popularni Justin Bieber nije bio bolje sreće, jer je i 'Rolling Stoneu' i 'Vanity Fairu' donio minus na kioscima.
Posebna su kategorija lica koja su imala neujednačene rezultate tako da su nekim urednicima izmamili iskren osmijeh na lice, dok su drugima barem još neko vrijeme na crnoj listi. Među njima je Lady Gaga, Reese Witherspoon i Kim Kardashian.