Ne čudi što je upravo Julia Roberts izabrana za zaštitno lice renomiranog kozmetičkog branda, no niti ona nije mogla proći zbog detaljnog retuširanja i nerealnog pomlađivanja

Glumica koja još uvijek ima titulu najljepšeg osmijeha Hollywooda ulogu ambasadorice Lancomea preuzela je nakon ljepotica poput Kate Winslet, Anne Hathaway, Isabelle Rosellini te Ume Thurman.

Dvadeset milijuna dolara navodno je iznos kojeg je dobila za predstavljanje cijele dekorativne linije proizvoda. No, kao i sve ostale zvijezde koje se samouvjereno smješkaju s plakata i reklama i Julia Roberts prošla je 'torturu' Photoshopa.

Gotovo naslikani ten bez ijedne mane i zlatna kosa pokazali su oskarovku u najboljem izdanju koje su upotpunile uljepšane usne te bojom naglašene oči boje lješnjaka.

>> FOTO: Najlepša žena na svijetu je Julia Roberts

>> Julia Roberts: Zgodna žena ne voli sapun

Premda smo već imali priliku vidjeti puno plastičnije i beživotnije primjere retuširanja, ova reklama samo je još dokaz da za svijet reklame i najljepše žene na svijetu nisu dovoljno savršene.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju