Evo nekoliko rečenica koje u frizerskom salonu nikada ne biste trebali čuti – i zašto.
1. Jao, kakav vam je ovo izrast!
Kritiziranje izgleda stvara neugodu, umjesto da klijent osjeti razumijevanje i podršku. Svaka žena sama bira kada želi doći na farbanje.
2. Kako ste tek sad došli?
Vrijeme između termina stvar je osobne odluke i mogućnosti, a klijentice ne bi trebale osjećati krivnju zbog vlastitog rasporeda.
3. Sijede vam jako ružno stoje.
Ova rečenica zvuči osuđujuće i može narušiti samopouzdanje. Umjesto toga, frizerka može ponuditi prijedlog boje ili tretmana bez kritike.
4. Ova frizura vam uopće ne pristaje.
Negativan komentar o trenutnom izgledu nije profesionalan. Bolje je predložiti promjenu na pozitivan način, naglašavajući što bi moglo još više istaknuti ljepotu klijentice.
5. Zašto uopće dolazite tako rijetko?
Nečiji budžet, stil života ili prioriteti nisu tema za kritiku. Frizerski salon treba biti sigurno mjesto u kojem se klijentice osjećaju dobrodošlo bez obzira na učestalost dolazaka.