Nakon uvodnog predstavljanja jesenske kampanje „I can boogie“ u prvom poglavlju „The Show“ koje nas je ostavilo bez daha i u slatkom iščekivanju, Reserved nas uvodi u drugo poglavlje „Poziv na ples“, iz kojeg je vidljivo da se čekanje itekako isplatilo. Joanna Kulig i Jeanne Damas otkrivaju nove detalje kolekcije jesen/zima.

 

Galerija PR PR PR +4 PR  Ako je suditi prema videu, pred nama je prilično nemirna jesen, barem što se tiče odjevnih kombinacija. Drugo poglavlje Reserved kampanje oslanja se na šarm proteklih desetljeća, uokvirenih u capsule kolekciji „Retro zabava". Zanimljivo je da se ne inzistira na jednom stilu određene modne epohe, već se ključni stilski elementi pojedinih desetljeća isprepliću, s naglaskom na šarenom ludilu i girly vibe. Riječ koja najbolje opisuje kolekciju je: preveliko! Predimenzionirano! Golemo! Krupni karirani uzorak na kaputima, veliki ovratnici, masivne kopče na cipelama… Okviri sunčanih naočala? Veliki!

Ne bojte se da ćete izgledati pretjerano, nekoliko sitnijih dodataka balansirat će i upotpuniti izgled. Važnu ulogu, kao i dosad, igraju teksture: sjajne, mat, umjetno krzno i tvid. Što se tiče kombiniranja uzoraka, više nema dileme za neodlučne, nošenje različitih elemenata preporučljivo je i primamljivo, baš poput ljepotica u videu.

PR PR

Video-spot za kampanju „Poziv na ples“, djelo redatelja Gordona Von Steinera, snimljen je u prekrasnoj monumentalnoj zgradi Tehnološkog fakulteta u Varšavi gdje Joanna Kulig i Jeanne Damas nezainteresirano telefoniraju, nakon čega se upuštaju u nezaboravnu plesnu točku, izvodeći upečatljive korake, uz melodiju francuske pjesme „Coeur D’artichaut”.

A call for dance video:

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju