Nova reklama za žvakače gume američkog brenda Extra nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Stvarna ljubavna priča udovice i samohranog oca dirnula je mnoge

Američki brend Extra ponovno je odlučio rasplakati svijet. U novoj reklami za žvakače gume pod nazivom 'A Second Chance' (druga prilika) ovjekovječili su stvarnu ljubavnu priču Jessice Langevin i Marcusa Decredicija.

Nova reklama za žvakače gume Extra ovjekovječila je stvarnu ljubavnu priču Jessice Langevin i Marcusa Decredicija.

Jessica i Marcus upoznali su se još u vrtiću, a onda su se njihovi životni putovi razdvojili. Jessica se udala, ali u 25. godini života dogodila joj se velika tragedija. Njezin suprug vojnik poginuo je u Afganistanu kada je 8 mjeseci trudna s njihovom kćerkicom Zoe.

U glavi imaš sliku svog života i onda se dogodi nešto drastično. U 25. godini postala sam udovica. Nisam mislila da ću ikada više naći ljubav, ispričala je.

U isto vrijeme Marcus je prolazio kroz velike promjene u svom životu. Postao je samohrani otac i odlučio se doseliti natrag k svojim roditeljima. Tada se opet susreo s Jessicom i među njima se nenadano počela rađati ljubav.

Njihove dvije male obitelji naposljetku su se spojile u jednu. Ona me spasila, učinila me boljom osobom. Ona je moja sreća, rekao je Marcus.

Uz pomoć kćerkica Zoe, Alyvije i Malory odlučio je zaprositi Jessicu. Taj trenutak zabilježile su kamere i on je ovjekovječen u reklami koja će vam natjerati suze na oči baš kao što je to napravila ljubavna priča Sarah i Juana.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju