Ako ste i vi jedan od onih ljudi koji stalno izbjegavaju teretanu, jer uvijek pronalazite razloge zašto nemate vremena odraditi jedan kružni trening, ovo je članak za vas. Donosimo vam tri odlična i efektivna načina kako učvrstiti tijelo na gradskim ulicama bez pritiska kako morate upisati teretanu

 

 1. Dizanje na prste za vretenaste listove 

Mišići listova mogu se aktivirati prilikom hodanja na uzbrdici, ali i stajanjem na mjestu. S obzirom da se radi o manjoj skupini mišića, za njih se vježbe izvode i do 30 ponavljanja po seriji za svaku nogu. Idealno za potrošiti vrijeme, ali i kalorije dok čekate autobus na stanici.

Podizanje u uspon na nožne prste i podizanje peta od tla radite u pet serija po 30 ponavljanja. Možda će vas čudno gledati, no kasnije ćete svi biti ljubomorni na izgled vaših nogu. Mali savjet; primite se za neki čvrsti objekt prilikom izvođenja vježbe ukoliko imate problema s ravnotežom.

Urbano vježbanje
Urbano vježbanje Foto: Getty

2. Hodanje za lijepo oblikovanu stražnjicu

Mišići stražnjice se sastoje od tri različita mišića: gluteus minimus, gluteus medius i gluteus maksimus. Svaki od njih ima svoju ulogu kod bilo kakvih pokreta tijela tako da se niti jedan ne bi smio preskočiti prilikom vježbanja. Jeste li znali da u samo sat vremena žustrog hodanja možete potrošiti čak 300 kalorija? Lagana vježba koja će se isplatiti želite li imati savršenu pozadinu.

Srećom, za dobar izgled potrebno se samo pokrenuti, dok na nogama morate dobru obuću koja će vaš korak učiniti laganijim. Tenisice poput Walkmaxx Athleisure 4.0 Comfort potaknut će dodatnu aktivnost mišića u nogama zbog specifičnog oblika potplata, pa rezultati sigurno neće izostati.

Tenisice Walkmaxx Athleisure 4.0 Comfort potaknut će dodatnu aktivnost mišića u nogama
Tenisice Walkmaxx Athleisure 4.0 Comfort potaknut će dodatnu aktivnost mišića u nogama

3. Trčanje stepenicama za sagorijevanje kalorija

Trčanje po ravnom je naporno, trčanje uzbrdo još je napornije, a trčanje uz stepenice je najnapornije. No, ako vam se na putu ipak nađu, prihvatite izazov i povećajte brzinu. Prilikom trčanja po stepenicama, aktivira se velika upotreba mišića ruku, kao i nogu. Profesionalni sportaši trčanje uz stepenice često koriste kao dio obaveznog treninga. Mnogi stručnjaci se slažu kako ćete uz ovu vježbu potrošiti puno kalorija i potaknuti mršavljenje.

Svakodnevnim vježbanjem ovakvog tipa primijetit ćete ne samo da mršavite, već da vam se i mišićna masa ojačava puno brže. Ipak, kako je riječ o prilično teškom i napornom treningu, pazite da ne pretjerate u prvih par dana. Nakon i ovakvog ''urbanog'' vježbanja obavezno se rastegnite, a na kraju dana priuštite si toplu kupku.

trčanje po stepenicama
trčanje po stepenicama Foto: Getty