Tipična zapadnjačka prehrana koja uključuje zaslađena pića, brzo pripremljenu i prerađenu hranu zasićenu s previše soli i šećera. Ona je jedan od glavnih krivaca to što mnogi imaju problema sa slabim libidom odnosno, smanjenom seksualnom željom

Kao što nam pogrešan izbor namirnica može smanjiti želju za seksom, tako će odgovarajuća hrana na tanjuru 'pročistiti' vaše putove prema slasnim plodovima užitka. Preporučamo vam namirnice koje se navode kao bombastične injekcije za pumpanje libida.

Vitamin A
Zeleno, žuto i narančasto (sirovo) povrće i voće
Ove namitnice bogate su betakarotenom koje tijelo prema potrebi, pretvara betakaroten u vitamin A koji je bitan za proizvodnju svih spolnih hormona.

Mangan
Cjelovito zrnje žitarica, orasi, grašak od mahunarki
Mangan je mineral koji pomaže u proizvodnji hormona dopamina, neurotransmitera (što šalje impulse iz krvi u mozak), a sve to pomaže kod spolnog uzbuđivanja.

Vitamin B6
Riba, avokado, dinja, neljuštena riža, jaja, zob, kikiriki, orasi, iznutrice (jetra)
Sve pobrojano bogato je vitaminom B6 koji je važan jer snižava prolaktin, hormon koji može smanjiti spolnu želju kod žena. Vitamin B6 također kod muškaraca povećava hormon koji regulira testosteron, a on je odgovoran za muška spolna obilježja.

Cink
nemasna govedina, mahune, sjemenke bundeve, nemasno mlijek
Hrana bogata cinkom potiče stvaranje testosterona te tako povećava muškarčevu sposobnost erekcije i ejakulacije.

>> Začinite seks sa 7 erotičnih i slasnih dodataka

>> 8 stvari o seksu koje će vas zabaviti

Vitamin E
zeleno povrće, cjelovito zrnje, orasi, kelj pupčar (prokulice), špinat
Vitamin E je antikoagulans (sprječava zgrušavanje krvi), koji poboljšava cirkulaciju krvi kroz tijelo pa tako i kroz spolne organe.

Cijeli tekst pročitajte na blogu Doors.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju