Znanstvena studija pokazala je da na ljestvici vrijednosti muškarci vrlo visoko postavljaju vezu s mlađom ženom, dok žene radije biraju bogatije partnere iz visokih društvenih krugova.Istraživanje je uključivalo detaljnu procjenu različitih oglasa u novinama i na web stranicama, pa je između ostalog uočeno kako muškarci u svojim oglasima uglavnom naznačavaju 'veliku kuću' i 'ekonomsku neovisnost' kao svoje prednosti
Istraživanje je uključivalo detaljnu procjenu različitih oglasa u novinama i na web stranicama, pa je između ostalog uočeno kako muškarci u svojim oglasima uglavnom naznačavaju 'veliku kuću' i 'ekonomsku neovisnost' kao svoje prednosti.
Od 97 oglasa, samo u tri oglasa bila je naznačena starija žena kao potencijalna partnerica. 14 od 64 žene između 20 i 39 godina tražile su starijeg ljubavnika i to financijski primjerenog.
Oba spola usredotočena su na atletsku građu, ljepotu i atraktivnost kao potrebne kvalitete.
Voditelj istraživanja Jorgen Johansson koje je provedeno u suradnji dva sveučilišta - Oxford University i University of Gothernburgu Švedskoj došao je do zaključka kako se žene i muškarci i ne razlikuju previše.
- Kada su u pitanju fizički atributi potencijalnih partnera, muškarci i žene žele isto - ljepotu, atraktivnost, atletsku građu. To znači i da su muškarci prihvatili ženske kriterije, pa u oglasima navode i svoje fizičke atribute, zaključili su znanstvenici.