Frizeri su dali odgovore na 6 najčešćih pitanja mušterija koje su šutjele i radije kući otišle nezadovoljne nego rekle frizeru da im se frizura ne sviđa.
1. Što ako usred friziranja shvatim da mi se frizura ne sviđa?Ne znate li opisati što točno želite, donesite sa sobom fotografiju (ili više njih) frizure kakvu biste željeli. Što više uputa frizer dobije o tome što želite, to su veće šanse da ćete kući otići sretni
Neki frizeri imaju vlastitu viziju frizure koja bi vam stajala prema obliku lica, boji puti i teksturi kose. Ali ako niste zadovoljni u kojem smjeru friziranje ide, nemojte šutjeti i ljubazno mu dajte do znanja da niste sigurni hoće li frizura ispasti onako kako želite.
Imajte na umu da dok je friziranje na pola puta može vam se činiti da način šišanja ili boja kose nisu ono što ste željeli, ali ako ste u rukama frizera s dobrom reputacijom pričekajte dok frizura ne bude gotova. Ako je riječ o šišanju, frizer je može popraviti kad vam isfenira kosu. Ako je riječ o bojanju, možda će vam trebati još jedno nanošenje boje ili toner kako biste dobili željeni rezultat. Dakle, slobodno pitajte frizera što vas zanima, ali nemojte mu reći da stane usred posla kad frizura nije ni blizu onome kako će izgledati na kraju.
>> Frizura za 10.400 lajkova: Boja kose koju ove jeseni žele mnoge Hrvatice
2. Kako da kažem frizeru da nisam zadovoljna frizurom?
Većina frizera želi da mušterije budu iskrene i jasne, naročito ako im se nešto ne sviđa. No, mnoge žene ne znaju kako reći da nisu zadovoljne frizurom. Najbolji način da frizeru priopćite svoje nezadovoljstvo je da uz iskrenost upotrijebite i malo taktike. Kao i kod svake pritužbe, najbolje je voditi pozitivan dijalog koji će odvesti do željenog rezultata. I budite konkretni – ako samo govorite da vam se ne sviđa, frizeru nećete dati nikakve informacije koje mu mogu koristiti da napravi frizuru kakvu želite.
3. Što ako se frizer uvrijedi ili ne želi slušati što mu govorim?
Ako se frizer ne obazire na vaše prijedloge i pritužbe, odmah zatražite razgovor s poslovođom ili vlasnikom salona. Voditelji renomiranih frizerskih salona žele znati ako njihovi frizeri ne poštuju želje klijenata i učinit će sve da zadrže dobru reputaciju i odličnu uslugu. Ako se brinete da bi zbog vas (iako nije problem u vama) frizer mogao dobiti otkaz, recite njegovom nadređenom kako samo želite da ga opomene i kako se nadate da će ubuduće slušati vaše želje.
>> 7 stvari koje svi trebaju znati prije odlaska kod frizera
4. Mogu li pitati da mi ponovno napravi frizuru?
Svakom frizeru u interesu je da klijent bude zadovoljan i sretan pa dodatno vrijeme za friziranje ne bi smjelo biti problem. Pričekajte tjedan ili dva jer možda vam samo treba da se naviknete na novu frizuru. Ako i dalje niste zadovoljni, naručite se ponovno i ta usluga ne bi se smjela naplatiti.
5. Vrlo rijetko sam zadovoljna frizurom. Zašto mi se to događa?
Ako konstantno iz frizerskog salona odlazite kući nezadovoljni, vjerojatno je problem u tome da s frizerom ne komunicirate učinkovito oko toga kakvu frizuru želite. Jednostavno morate biti iskreni i ne ustručavati se reći što želite – ljubaznim tonom, naravno.
>> 20 misli koje nam prolaze kroz glavu kod frizera
6. Kako da spriječim da se takve situacije uopće dogode?
Ne znate li opisati što točno želite, donesite sa sobom fotografiju (ili više njih) frizure kakvu biste željeli. Što više uputa frizer dobije o tome što želite, to su veće šanse da ćete kući otići sretni i zadovoljni.