Lideri u svojim industrijama, Kraš i Polleo Sport kreirali su recepturu za prvu proteinsku čokoladu u Europskoj uniji – Kraš Polleo Protein.

Iz jedinstvene kombinacije – čokoladne tradicije Kraša te fitness suvremenosti Polleo Sporta, proizašla je čokolada Kraš Polleo Protein– inovativna poslastica za sve čokoljupce!

Razvoj nove čokolade nije nimalo lak posao. A ako je ujedno cilj napraviti čokoladu koja je jednako ukusna kao i druge inačice na policama trgovina, ali istovremeno i nutritivno bogatijeg sastava – nailazimo na pravi izazov. Međutim, kada se udruže tržišni lider iz područja sportske suplementacije i najveći regionalni proizvođač čokolade, nutritivno kvalitetan, ukusan i inovativan proizvod je zagarantiran!

PR PR (Foto: PR)

- Suradnja s Polleo Sportom u razvijanju čokolade vrhunske kvalitete i okusa, a obogaćene proteinima za nas je bila pravi izazov i zahvaljujem svim kolegama tehnolozima iz Službe razvoja koji su odradili odličan posao. Sretni smo jer smo zajedničkim snagama na tržište stavili novi proizvod, a nadamo se da će ga i naši potrošači prepoznati. Naime, svjesni smo da naši kupci, zahvaljujući kojima smo izgradili kompaniju sa 110 godina tradicije, imaju svoje osobne preferencije. Želja nam je bila ponuditi čokoladu koja će ih osvojiti svojim okusom, ali i sastavom i vjerujem da će to ova moćna čokolada upravo i napraviti – naglasila je Marina Knežević, direktorica marketinga Kraša.

Tako mmmoćna

Čokolada Kraš Polleo Protein dostupna je svim ljubiteljima fitness načina života u dvije varijante pa tako potrošači mogu birati između mliječne i tamne čokolade. Čokolade su napravljene prema recepturi koja uključuje punoću i prepoznatljivost okusa Kraševe čokolade u koje je, između ostalog, dodan i protein Me:First 1st Whey, zahvaljujući kojem se ova čokolada uistinu može nazvati najjačom čokoladom na tržištu.

„ Ponosni smo što smo zajedno s Krašem pionir u razvoju sasvim drugačijeg tipa čokolade. Kao u svemu što radimo, tako smo i ovim razvojem željeli dati izbor „kupcima bez izbora“ – onima koji okreću proizvode i paze na sastav. Kraš Polleo Protein je dizajnom zamišljena da bude atraktivna jednako oku djeteta kao i oku odrasle osobe. Dosad je od svih, malih i velikih, dobila visoku ocjenu po pitanju okusa, štoviše, uspoređuju je s Runolistom ili Životinjskim carstvom, a to vjerujemo da će mnoge vratiti u djetinjstvo. Ovaj proizvod je zapravo dijete dva hrvatska branda te se nadamo da će okusom i kvalitetom sastava oduševiti regiju.“ – istaknula je Virna Jogunica, direktorica marketinga Polleo Sporta.

PR PR (Foto: PR)

Beskompromisni okus, uz manje kalorija i bez dodanog šećera

Mliječna i tamna čokolada Polleo Protein sadrže čak 16 odnosno 17 grama proteina na 100 grama, bez dodanog su šećera te su obogaćene Beneo vlaknima – prirodnim prehrambenim vlaknima dobivenim iz korijena cikorije. U mliječnoj varijanti udio kakaa iznosi minimalno 32 posto, dok je udio kakaa u tamnoj varijanti minimalno 52 posto, što proizvodu daje posebnu aromu i čokoladnu notu.

Nutricionistica i dijetetičarka, Martina Linarić, također je sa strane struke podijelila svoj osvrt na novu čokoladu:

„Uvijek mi je drago čuti i sa stručnog stajališta osvrnuti se na rezultat suradnje, u ovom slučaju dva poznata hrvatska brenda Polleo sporta i Kraša, koji su zajedničkim snagama kreirali proizvod pri čemu se pomno pazilo na odabir sastojaka koji će zadovoljiti i najzahtjevnije nepce, ali i najveće kritičare kada je sastav proizvoda u pitanju.
Riječ je o čokoladi s visokim udjelom proteina i još ako se k tome pridoda i bogatstvo prirodnih vlakana dobivenih iz korijena cikorije, ovaj novi proizvod koji dolazi u dva okusa zasigurno će mnoge od nas vratiti u djetinjstvo, no danas ipak s mogućnošću odabira proizvoda bez dodanih šećera što će sigurna sam razveseliti mnoge ljubitelje čokolade kao i mene, da imamo mogućnosti odabrati proizvod, s jasno istaknutim nutritivnim prednostima.”

Proizvode Polleo Protein od sredine ožujka možete kupiti u Polleo Sport poslovnicama i bonbonnièreama Kraš te drugim prodajnim mjestima poput Konzuma, Spara, DM-a, Plodina, Tommyja i ostalim trgovačkim lancima.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju