Usluge servisa ePošta Hrvatske pošte dostupne su i na pametnim telefonima i tabletima uz pomoć aplikacije mPošta. Aplikacija omogućuje korisnicima još jednostavnije, brže i pristupačnije korištenje usluga servisa ePošta. Dovoljno je imati pametni telefon ili tablet i pristup internetu kako bi korisnik preuzeo aplikaciju te u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta pristupio servisu ePošta. Aplikaciju mogu aktivirati svi korisnici servisa ePošta pomoću korisničkih podataka.
Svi koji preuzmu aplikaciju, a nisu korisnici servisa mogu vrlo jednostavno i besplatno u bilo kojem poštanskom uredu popuniti zahtjev za pružanje usluge. Korištenjem aplikacije mPošta servis ePošta još je bliži, brži i jednostavniji za korištenje.
Slikanje naloga i mogućnost sigurne pohrane brojeva kartice za najbrže plaćanje računa
mPošta pruža mogućnost plaćanja računa opcijom „Slikaj nalog“. Ova opcija omogućava skeniranje 2D barkoda ili uplatnice. Na taj način korisnik može platiti sve svoje račune jednostavno i brzo, bez ručnog unosa podataka.
Mobilna aplikacija omogućuje čuvanje brojeva kartica na sigurnom pozadinskom sustavu ako korisnik to želi. Moguće je spremiti brojeve više različitih kartica. Na taj način korisnik ne treba prilikom svakog plaćanja upisivati broj kartice, čime plaćanje računa postaje jednostavno i ugodno.
Pomoću aplikacije mPošta moguće je koristiti se i gotovo svim ostalim funkcionalnostima servisa ePošta, od primanja računa i ostalih dokumenata do slanja pisama i poruka. Uz mPoštu plaćanje računa je napokon u vašim rukama!
Sve informacije o servisu ePošta i aplikaciji mPošta dostupne su korisnicima u poštanskim uredima i kod poštara, pozivom na broj: 072 500 501, na elektroničkoj adresi podrska@eposta.hr te na internetskim stranicama www.eposta.hr.