Galerija
+1
Loše upravljanje otpadom i njegovo bacanje u prirodu ozbiljno ugrožava ekosustave, poput morskog i obalnog ekosustava te su prijetnja i mnogim morskim vrstama. Također, otpad koji se ne reciklira ili obnovi predstavlja gubitak sirovina i ostalih materijala koji se upotrebljavaju prilikom proizvodnje, prijevoza i potrošnje proizvoda.
Otpad izravno ili neizravno utječe na naše zdravlje i dobrobit na mnogo načina: plinovi metana doprinose klimatskim promjenama, onečišćivači zraka ispuštaju se u atmosferu, kontaminirani su izvori pitke vode, usjevi se uzgajaju u zagađenom tlu, ribe gutaju otrovne kemikalije, a potom završe na našim tanjurima.
Studenac, vodeći maloprodajni lanac po broju prodavaonica u Hrvatskoj, u sklopu društveno odgovornog poslovanja kojeg sustavno provodi kao dio poslovne strategije pokrenuo je program „Korak bliže prirodi“ kako bi raznovrsnim aktivnostima i projektima potpomogli očuvanje prirode i okoliša te potaknuli podizanje svijesti o ovoj, za sve, vrlo važnoj tematici.
Kako bi nastavio osvještavati javnost, a osobito djecu o važnosti očuvanja okoliša i razvrstavanja otpada, Studenac je pokrenuo novi program vjernosti te u svoje prodavaonice diljem Hrvatske donosi Ekoznalce. Uz to što predstavljaju neodoljive lokalne životinje, eko ekipa iz Studenca su edukativnog karaktera te svojim zaraznim pjesmama, pričama te bogatim iskustvom podučavaju i male i velike o važnosti okoliša i prirode u kojoj živimo te brige o pravilnom zbrinjavanju otpada.
„U sklopu našeg programa „Korak bliže prirodi“ u samo četiri akcije na četiri mikrolokacije prikupili smo oko 140 kubika otpada iz podmorja. Ti alarmantni podaci obvezuju nas da se nastavimo angažirati na projektima očuvanja okoliša i prirode te razvrstavanja otpada. O ovoj važnoj temi želimo educirati i naše najmlađe sugrađane koji će u budućnosti biti nositelji sličnih projekata i o kojima ovisi kvaliteta života u lokalnim zajednicama. Zbog toga smo pokrenuli program vjernosti i kreirali četiri simpatične životinje kako bismo kroz igru i opuštenu edukaciju utjecali na naše najmlađe i njihove obitelji“, izjavila je Nina Mimica, direktorica Sektora marketinga u Studencu.
Ekipu Ekoznalaca čine kornjača Krešo, rak Robi, hobotnica Helga i orada Ornela.
Raspjevanim i zaigranim ambasadorima čuvanja prirode i mora pridružila se i Danijela Martinović koja je prepoznala važnost društveno odgovornih programa i aktivnosti Studenca, osobito onima usmjerenim prema djeci i mladima.
Kupci Studenca imaju priliku upoznati sva četiri vesela, umiljata i mudra Ekoznalca, postati dio Studenac eko priče, skupiti naljepnice i malac Ekoznalac će biti njihov po sniženim cijenama. Kupovinom u vrijednosti 40 kuna dobije se jedna naljepnica, a s 20 naljepnica kupci će dobiti omiljenog Ekoznalca po cijeni od 19,99 kuna.
Na igre i učenje o važnosti čuvanja prirode, mora i našeg okoliša najmlađe, ali i one starije kupce potaknut će i zarazne pjesme svakog Ekoznalca.
Više informacija o novom programu vjernosti Studenca i o Ekoznalcima dostupno je na https://www.studenac.hr/ekoznalci.