Fotografija manekenke Ymre Stiekeme koja trči u bikiniju i istodobno gura kolica sa svojim djetetom nije oduševila mnoge mame. Fotografija je objavljena na Instagramu i Facebooku poznatog brenda Bugaboo, čija su kolica korištena tijekom snimanja kampanje.
Ono što je trebalo biti inspiracija postalo je uvreda za mame diljem svijeta.
Ono što je trebalo biti inspiracija postalo je uvreda za mame diljem svijeta koje su stranice brenda zasule oštrim komentarima zbog nerealne slike majčinstva koju promiču s fotografijom.
Da, sve mi trčimo po cesti u bikinijima. Realno, ova majka trebala bi na sebi imat tajice i majicu s ostacima bebinog izbljuvka, napisala je jedna žena, dok je druga pohvalila liniju manekenke i dodala da je marketinški pristup brenda nerazuman.
Mnoge su napomenule kako nije problem u slici tijela jer uistinu postoje majke koje se brzo nakon poroda vrate u formu i izgledaju poput Ymre. Problem je u nerealnim očekivanjima koje ovakvi oglasi nameću majkama, u podsvjesnoj poruci da bi sve majke trebale tako izgledati ili barem težiti tome.
Kompanija se je u međuvremenu osvrnula na kritike.
U našoj kampanji sudjelovali su roditelji koji imaju jednu zajedničku stvar, a to je ljubav prema trčanju. Bez obzira na to jeste li na početku svog fitness putovanja ili ste ozbiljan sportaš, ako ste usto i roditelj onda imate želju trčati sa svojim djetetom, kaže njihova glasnogovornica.