Šarene torbice koje izrađuje Marija Brkljačić ručno su oslikane i izrađene od eko kože, a većina modela prodaje se izvan Hrvatske. Idealne su za nadolazeću ljetnu sezonu pa ih hrabro kombinirajte uz jarke boje i bogate uzorke

Za njezin rad uistinu vrijedi poznati citat slavnog američkog dizajnera i arhitekta Charlesa Eamesa: "Detalji nisu samo detalji; detalji čine dizajn".

Jer svaka je torbica Zagrepčanke Marije Brkljačić savršena stilska minijatura, raskošnih uzoraka i boja te složenog procesa izrade.

Pokušavam kombinirati neki svoj stil i ukus s onim što je aktualno i onda kao spoj svega toga dobiti nešto novo.

Sve ColorPhobe torbice ručno su oslikane i izrađene od kvalitetne eko kože. Jako mi je stalo da, uz kvalitetu, materijali koje koristim ne budu štetni za okoliš i životinje - objašnjava mlada dizajnerica.

Svaka torbica je na početku prazno platno koje prvo oslikam pa nakon sušenja premažem zaštitnim mat lakom, zatim režem, ponovno slažem i na kraju šivam. Uzorci su šareni, obično apstraktni, iako me u zadnje vrijeme privlače i raznorazni oblici listova, cvijeća, voća ili hrane, ali mogu biti i skroz crno-bijeli, skoro geometrijski - govori.

Ljubav prema slikanju i bojama naslijedila je od tate slikara s kojim je kao dijete provodila većinu vremena.

Ima nešto posebno u mirisu boje i potezu kista što ostane u čovjeku zauvijek - prisjeća se svestrana Marija koja je najprije studirala arhitekturu, zatim češki i fonetiku, no oduvijek je znala da želi nešto proizvoditi vlastitim rukama.

OD ZAGREBA DO HAVAJA

Torbice mi nisu bile ni na kraj pameti. Nisam imala šivaću mašinu i nisam znala šivati. Zamišljala sam sebe kako izrađujem lampe ili možda namještaj, ali onda sam dobila Elnu, stari maslinasto zeleni stroj za šivanje i tu je sve počelo. Krenula sam šivati za sebe, bez ambicije da to preraste u nešto više.

Vesele i šarene "ColorPhobice" nose vesele i mlade žene, a većina se modela prodaje izvan Hrvatske.

Onda sam se sjetila da bih mogla oslikavati kože od kojih sam izrađivala torbice što se svidjelo mojim prijateljicama, a zatim i ljudima koje sam sretala vani. I to je to. Nakon nekog vremena odlučila sam otvoriti Internet trgovinu na Etsyju i sad s ponosom mogu reći da je brend ColorPhobe prije par tjedana napunio prvu godinu - ističe.

Vesele i šarene "ColorPhobice" nose vesele i mlade žene, a većina se modela prodaje izvan Hrvatske.

Danas sam recimo baš slala jednu na Havaje pa sam čekajući u pošti sanjarila da se uvlačim u kuvertu i kao slijepi putnik letim do pješčane plaže - slikovita je Marija.

PALME, PRUGICE I CVIJEĆE

A što se krije iza imena koje je starije od brenda ukratko nam je objasnila:
Kao srednjoškolka većinom sam nosila crno pa sam jednom u šali za sebe rekla da sam kolorfob, a onda sam s vremenom polako počela nositi boje i na neki način prekrižila taj nadimak. Zato sam logo brenda i jest prekrižen. Danas je on i jedno i drugo, obzirom da su ColorPhobice ili izrazito šarene ili grafički crno-bijele - objašnjava. 

Kao inspiracija tu su uvijek umjetnost, ljudi, glazba, moda, boje, priroda, putovanja; prije nego počne izrađivati novi model rijetko zna kako će na kraju ispasti, a za trendove kaže da ipak utječu na njezin dizajn.

U posljednje vrijeme posvuda vidim zelenu i velike tropske listove, palme, interijere s puno biljaka, rozu, cvjetne uzorke, žutu, prugice i točke i sve se to odražava na ono što radim. Pokušavam kombinirati neki svoj stil i ukus s onim što je aktualno i onda kao spoj svega toga dobiti nešto novo. Nikad ništa nije nastalo ni iz čega, svi upijamo okolinu u kojoj živimo i ona nas svjesno ili nesvjesno oblikuje. Bitno je samo da ne kopiramo - konkretna je Marija. 

ColorPhobice se za sada mogu kupiti na Etsyju i u State of Style Storeu u zagrebačkoj Radićevoj 12.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju