Najbolja kreacija traži dodatak. Ali ne bilo kakav. Ne moram vas, vjerujem, podsjećati na sve one promašene pokušaje, u namjeri da upotpunite elegaciju neke modne kombinacije asesoarom (već me dulje vrijeme muči nemogućnost prevođenja ove divne riječi, još divnijeg značenja). Kad bi to bio lagan zadatak onda svi mi koji se bavimo stilom ne bismo imali posla.

O važnosti nakita već sam pisala, ali evo sad malo i o vrstama...
Naime, nakit, kad je onaj pravi, brušeni ili rezani od plemenitih i rijetkih materijala, automatski postaje i vrlo skup. To su naravno prvo skužili oni koji nam i inače prodaju ili nude svoje dizajnerske etikete na koječemu.

Dakle, oni naši Louis Vuittoni, Chaneli, Lanvini, Diori ili Gucciji (pravi ili lažni) imaju puno pravo na nešto istoimenog nakita koji će upotpuniti look. Veliki modni dizajneri, snažnih i skupih imena, odlučili su, prije sad već dvadesetak godina, tržištu nuditi i nakit. Zašto ne? Potpis uvijek prolazi. No, kako u svemu drugom, isti ti dizajneri, na svom nakitu ostavljaju prepoznatljiv pečat svoje nesumnjive kreativnosti, a tako i kvalitete.

Nude te velike dizajnerske kuće pravi, ali i onaj 'lažni' točnije, ne možda toliko dragocjeni nakit, ali iznimne kvalitete izrade, i rijetkih materijala, poput kristala, poludragog kamenja i sl. Takav nakit, bit će sigurno dio vaše osobnosti, jer nećete ga naći u obližnjem supermarketu. Ako se uspijete takvom komadu oduprijeti snagom volje – imate moje poštovanje.

Iako torba nema ništa s nastajanjem svijeta (no, možda smo nekome ispali iz torbe?? Big thought!!!), ipak je dokazano da je san svakog dizajenera izbaciti 'IT torbu sezone' ako već ne godine ili desetljeća (Hermesova Birkinica tuče sve rekorde).

Dakle, takav uspjeh tretira se kao Big bang (u smislu stvaranja novog svijeta, barem za tog uspješnog dizajnera) koji se automatski lansira u stratosferu (ili dalje!). No, bez obzira na dizajnerske uspjeh, vaš uspjeh jest odabrati torbu koja vam odgovara prema proporcijama. Torba mora i treba biti nešto što je svakodnevni zadatak koji vas kompletira.

Ne postoji ništa što takvom brzinom podiže IQ vašem izgledu kao naočale!! I zato ih prihvatite osim kao (ako) pomagalo i kao bitan asesoar. Dakle, one se i moraju biti dio vas. I trebale bi slijediti oblik vašeg lica. O oblicima, sve znaju one koje su već imale imidž konzultacije, a za druge...tu sam. Dakle, naočale u skladu s veličinom, ali ne i oblicima lica. Tu postoje pravila i savjeti koje vjerujem znaju mnogi optičari,a ja bih se time mogla baviti u nekom idućem tekstu.

Prema načinu na koji žena nosi šal, pašminu ili maramu, možemo mnogo toga zaključiti. Uredno zavezan i namješten s namjerom, ili nemarno prebačen ili namotan? Jesam li ja to sad upravo svu šik zavodljivost jednog šala? Možda. No, pogledajte Francuskinje koje taj način nošenja šala imaju kao dio zapisa DNK. Nije važno što ima na sebi, ali pogledajte TAJ šal.

Šal je moja najdraža igračka, a tako svim mojim klijenticama na imidž konzaltingu, jer kad shvate njegovu vrijednost u ulozi prijateljske boje uz lice, tada postaje nezamjenjiv. Ali ima tu još puno načina kako šal učiniti ukrasom koji ujedno i produljuje i suzuje.

Nek vam asesoar bude igračka.
Igrajte se.

Specijalistica imidž konzaltinga
Andreja Horvatić i PROFASHION tim

Rezervacija termina putem maila na andreja@profashion.com.hr ili na mob. 098 38 38 11 i 091 722 07 03.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju