Lijepe, zategnute i njegovane noge su ukras koji svakako želite nositi ovog proljeća. Kako bi to postigli vrijeme je da se bacite na posao iz uz pomoć trikova zablistate s dolaskom toplog vremena

Lažni ten je zakon!
Rijetke su sretnice koje imaju noge poput modela Victorie Secret, no ono što vidite na pisti tijekom revije možete postići I sami kod kuće. Naravno, uz nekoliko trikova vizažista. Lice nije jedini dio tijela koji Heidi Klum, Alessandra Ambrosio i Doutzen Kroes uređuju prije izlaska na pistu.

Čim malo zatopli oboružajte se kremom za samotamnjenje. Ne štedite na ovom preparatu jer su mrlje I neujednačena boja ono što svakako želite izbjeći.

Borbu protiv celulita započnite prehranom

Prije nanošenja preparata napravite depilaciju i dobar piling koji će s kože odstraniti sve znakove zime i činjenicu da ste nekoliko mjeseci u potpunosti zanemarili adute koji će vam s dolaskom toplijeg vremena itekako trebati.

Prije nanošenja preparata napravite depilaciju i dobar piling koji će s kože odstraniti sve znakove zime i činjenicu da ste nekoliko mjeseci u potpunosti zanemarili seksi adute.

Sjaj pomaže vitkom izgledu!
Trik kojim se služe vizažisti je nanošenje sjajne kreme ili bronzera koji sadrži sjajne čestice. Mjesta na koja ga je potrebno nanijeti su kost potkoljenice, sjajne čestice će reflektirati svjetlost što će učiniti da vam noge izgledaju tanje.

Anticelulitna krema? Svakako!
Danas je zadnji čas da ju kupite i da postane dio vaše svakodnevne njege. Možda podcjenjujete taj preparat, no on uistinu može pomoći.

Odaberite kremu koja sadrži kofein te ju nakon tuširanja kružnim pokretima nanesite na kritična područja. Budite uporni, isplatit će se. Kako bi se osjećali bolje pijte puno vode i izbacite usitinu nepotrebne obroke, poput čokolade na poslu ili prejedanje uz TV navečer samo zato što ste pod stresom. Ujutro šete biti pod još većim!

Nažalost, morate malo i vježbati!
Odaberite ono što vam najviše odgovara: vježbanje u grupi tri puta tjedno, svakodnevna šetnja do posla i natrag, trčanje na pokretnoj traci ili vožnja kućnog bicikla. Opcija ima, najvažnije je da se prislite i krenete. Ubrzo ćete otkriti da se od vježbanja osjećate bolje.

Vrlo jednostavna i učinkovita vježba je i preskakanje konopca. Ukoliko nemate jedan, nabavite ga i skačite, tijekom ove vježbe radi svaki mišić u vašem tijelu. Postavite si cilj od 30 minuta i polako krenite prema njemu. Vaše će noge uživati!
 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju