Nakon što ste mjesecima vježbali, njegovali se i pazili na prehranu kako biste zablistali u sezoni bikinija, zadnje što želite je da vas na plaži muči nadutost. Doznajte koja hrana sprečava i uklanja taj neugodan osjećaj kako biste potpuno opušteni i zadovoljni uživali u skorašnjim ljetnim radostima

Svježi krastavci
Krastavci su puni vode koja pomaže protiv nadutosti. Što više vode unosite u organizam bez vlakana, više ćete mokriti, a što više mokrite trbuh će vam biti ravniji.

Lubenica
Poput svježih krastavaca, i lubenica obiluje vodom. Također sadrži malo kalorija, a odličnog je okusa i pravo osvježenje za vruće ljetne dane.

Šparoge
Zadržavanje vode u organizmu jedan je od razloga nadutosti, a šparoge mogu pomoći da je se riješite. Pojedite nekoliko stabljika večer prije i slijedeći dan nećete biti naduti.

Banane
Jeli ste nešto slano večer prije? Ujutro pojedite bananu jer je bogata kalijem koji će ublažiti djelovanje natrija i tako spriječiti nadutost.

>> 8 namirnica koje uzrokuju nadutost

Bjelanjak
Prije odlaska na plažu pojedite omlet od bjelanjaka koji djeluju kao diuretik zbog čega ćete više mokriti. Uz to, dobit ćete potrebnu dozu bjelančevina koja će vas zasititi za cjelodnevni boravak na plaži.

Crveno grožđe
Osim što može zadovoljiti želju za slatkim, crveno grožđe smanjuje plinove i nadutost. Večer prije stavite ga u frižider i idući dan 'zobajte' ukusne rashlađene grozdove na plaži.

>> Pripremite se za bikini u samo 5 koraka

Jogurt
Bogat je bjelančevinama te ubrzava probavu zbog čega ćete se brže nego s drugim namirnicama riješiti nadutosti.

Ledena kava ili čaj
Izbjegavajte sve što sadrži ugljikov dioksid, poput gaziranih pića, jer je on glavni krivac za pojačane plinove. Osvježenje je neusporedivo zdravije potražiti u ledenoj kavi ili čaju.

Avokado
Probajte da svaki vaš obrok sadrži zdrave masnoće koje možete naći u avokadu, maslacu od kikirikija, ribi ili maslinovom ulju. Učinit će vas sitima bez da se napuhnete.

Bademi
Nezasoljeni bademi i pistacio odlične su grickalice koje vas neće napuhnuti. Sadrže puno bjelančevina zbog čega ćete se brže osjećati sitima.

Sir
Iznenađujuće, ali istinito: osim ako imate intoleranciju na laktozu, mliječni proizvodi neće vas naduti. Stoga bez straha uživajte u sendviču od sira pod suncobranem nakon kupanja.

Tikvice

Umjesto krumpir salate i pomfrita, hrane koja uzrokuje nadutost, na idućem roštilju kao prilog poslužite tikvice pečene na roštilju. Niskokalorične su, ali dovoljno izdašne da vas ugodno zasite.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju