Ne postoji savršeni recept koji će preko noći riješiti višak kilograma koje smo marljivo skupljali tijekom hladnijih mjeseci, no postoje trikovi koji mogu olakšati taj put. Vrlo su jednostavni i primjenjivi pa ih uvrstite u svakodnevnu rutinu

Cimet u kombinaciji s jogurtom, sok od mrkve, pojačano unošenje kalcija u organizam i smijeh samo su neki od trikova koji pale. Potrebno ih je samo primijeniti!

1. Ukoliko se ne bojite igle akupunktura je odlična za skidanje viška kilograma. osobe koje se podvrgavaju takvim tretmanima jednom tjedno mogu skinuti do 4,5 kilograma u tri mjeseca.

>> Uz pomoć jabuke protiv šlaufova na struku i trbuhu

>> Grickalice nemilosrdno napadaju struk

2. Doručkujete li jogurt posipajte ga cimetom. Ovaj zdravi i mirisni začin poboljšat će okus i pokrenuti metabolizam. Pola žličice cimeta na dan znači jedan kilogram manje mjesečno.

3. Izbjegavajte ručak za radnim stolom. Tako ćete u organizam unijeti 250 kalorija manje.

4. Smijte se, iskreno i od srca barem 15 minuta dnevno. Osim što ćete podići razinu pozitivne energije u tijelu, smijehom ćete sagorjeti 280 kalorija tjedno.

5. Uzimajte kalcij kao dodatak prehrani, izgubit ćete 2,6 posto kalorija više!

Prilikom odabira povrća posegnite za špinatom, sadrži dva puta više vlakana od ostalog zelenog povrća

6. Svježi sok od mrkve je prepun vlakana i nutritivnih sastojaka koji potiču metabolizam i pomažu organizmu da lakše sagorijeva kalorije.

7. Pojačajte muziku dok vježbajte, plesni hitovi će vam pomoći u borbi s umorom, a i mišići će vas manje boljeti!

8. U prehranu uključite crveno meso, proteini koje sadrži pomoći će u očuvanju mišićne mase.

9. Vježbajte u dobrom društvu, tako ćete izgubiti tri puta više kalorija, a uz vas će biti osoba koja će vas potaknuti da nastavite kada vas uhvati žuta minut. I obrnuto!

10. Ljute papričice su odlične za pokretanje metabolizma. Uvrstite ih na ljetni jelovnik i ubrzat ćete rad metabolizma za 25 posto.

11. Stres na poslu je jedan od najvećih razloga prejedanja. Sjetite se toga svaki put kad za radnim stolom posegnete za grickalicama ili slatkišima. Trik kojim možete ublažiti stres je dvije minute koncentriranog disanja. Vrijedi pokušati.

12. Jutarnje vježbe pomažu u sagorijevanju kalorija, a rezultat će biti 1 kilogram manje jer će tijelo tijekom treninga trošiti energiju iz masnih stanica koje su se trajno naselile po kritičnim zonama.

13. Izbjegavajte obroke ispred uključenog televizora, na taj način ćete tijekom godine izgubiti 3,5 kilograma jer ćete prestati jesti kada ste siti, a ne kada završi vaša omiljena serija.

14. Začinite jelo soja sosom. Istraživanja su pokazala kako proteini iz soje poručuju receptorima u mozgu da smo siti.

15. Ne izbjegavajte traku za trčanje. To je najbolja sprava u teretani jer omogućava sagorjevanje velikog broja kalorija u kratkom vremenu.

16. Čaša crnog vina na dan će spriječiti nakupljanje masnih stanica na području trbuha.

17. Žvačite žvakaće gume 15 minuta nakon obroka i zatim dva sata nakon toga. Tako ćete preskočiti unošenje grickalica kao međuobroka.

18. Uživajte u seksu kada i gdje možete. Što više to bolje jer seksom ćete potrošiti 150 kalorija u 20 minuta. Uz to ubrzat će vam se metabolizam.

19. Prilikom odabira povrća posegnite za špinatom, sadrži dva puta više vlakana od ostalog zelenog povrća pa pomaže organizmu u sagorjevanju masnoća.

20. Umjesto sira napravljenog od kravljeg mlijeka posegnite za kozjim. Ima 40 posto manje kalorija.

21. Koristite leću u što više jela možete, sadrži aminokiseline koje pomažu tijelu u sagorijevanju masnoća.

22. Pojedite jabuku 15 minuta prije obroka i u prosjeku ćete u organizam unijeti 187 kalorija manje za vrijeme ručka ili večere.

23. Jedite papriku, sadrži 6 puta više C vitamina od rajčice, a C vitamin pomaže tijelu da pretvori masnoće u energiju.

24. Ako nije naraslo, plivalo ili hodalo nemojte to jesti. Umjetno stvorena hrana sadrži nezdrave sastojke i puna je umjetnih zaslađivača.

25. Izbjegavajte energetska pića jer stvarno debljaju!

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju