Ono što jedete ima veliki učinak na obujam vašega struka ne samo zbog kalorija, već i zbog toga što neke namirnice uzrokuju nadutost. Doznajte kojih je to osam najvećih uzročnika neugodnog osjećaja u želucu koji vam itekako može pokvariti dan.

1. Obrađeno meso
Razne salame, mortadela, hrenovke neke su od mesnih namirnica punih teško probavljivih masnoća i natrija koji uzrokuje nadutost. Bolja alternativa je puretina narezana na tanke šnite.

2. Smrznuta jela
Neka smrznuta jela su niskokalorična, ali sadrže i do petsto miligrama natrija, što je gotovo 25 posto preporučene dnevne doze. Posljedica je zadržavanje vode i nadutost.

>> 10 naj namirnica za čišćenje organizma

3. Dijetalna hrana
Bomboni i žvake bez šećera te dijetne pločice od žitarica često sadrže zaslađivače xylitol, sorbitol i maltitol. Ove kemikalije mogu poremetiti probavni sustav i uzrokovati napuhnutost i proljev.

>> 5 razloga za porciju zaraznih kokica

4. Pržena hrana
Ništa vas neće brže napuhnuti od cheeseburgera s prženim krumpirićima. Masna, kalorična hrana teško je probavljiva zbog čega se organizam mora više naprezati što uzrokuje proširenje želuca dok probavlja hranu.

5. Konzervirana hrana
Većina konzerviranog povrća i grahorica pakirano je u slanoj tekućini koja čuva njihov prirodan okus, ali i napuhuje. Ispiranje hrane iz konzerve pod tekućom hladnom vodom trideset sekundi može pomoći.

6. Sirova brokula
Kod nekih ljudi povrće poput brokule i cvjetače može uzrokovati jaku nadutost i plinove. Nemojte ga zbog toga izbjegavati već ga konzumirajte u manjim količinima dok se organizam ne navikne na njega.

7. Kokteli
Zvuči neobično, ali pričate li dok pijete alkohol i ako pijete kroz slamčicu postoji velika šansa da ćete progutati i višak zraka koji će vas napuhnuti.

8. Žvakaća guma
Žvakanje žvakaće gume pomaže vam odagnati misli od hrane, ali tada gutate zrak koji uzrokuje širenje želuca i pritisak.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju