S viškom kilograma bori se veliki broj muškaraca i žena, a glavni razlog je prehrana. Brojni napisi o zdravim i nezdravim namirnicama znaju biti pomalo zbunjujući, a ponekad i ne baš blizu istini. Ako planirate na dijetu pripazite što jedete i čuvajte se skrivenih neprijatelja u prehrani. Doznajte kojih 8 namirnica voli naše tijelo, ali koje u sebi kriju više kalorija nego što mislimo

1. Sushi
Iako originalan sushi je delicija koja sadrži vrlo malo kalorija u današnje vrijeme kada postoji stotine različitih recepata za pripremu ukusnih rolica koji sadrže masni sir, majonezu i maslac zbog kojih smotuljak može doseći preko 500 kalorija.

2. Sušeno voće
Sušeno voće vrlo je zdravo, ali zbog dehidracije kojom se i dobiva ono je puno gušće i samim time kaloričnije. Volite li jesti voće, radije odaberite ono svježe jer primjerice šalica svježeg grožđa sadrži oko 60 kalorija dok sušene grožđice u istoj količini sadrže čak 450 kalorija.

3. Musli s dodacima

Ukusni musli s raznim dodacima poput komadića čokolade, meda, badema ili jogurta za razliku od onih običnih zapravo su pretrpani šećerom i masnoćama, a zdjelica takvih žitarica s mlijekom sadrži 500 kalorija.

4. Muffini od mekinja

Ova slastica je sve popularnija jer je puno zdravija od običnih muffina, posebno zato što se kombinira s voćem poput banana, šljiva ili jabuke. No problem se ne krije u žitaricama i integralnom brašnu već u maslacu i šećeru kojeg u muffinima ima u izobilju. 20 grama Muffina sadrži 420 kalorija i 34 grama šećera.

5. Kava s mlijekom
Iako većina misli kako dvije do tri šalice kave s malo mlijeka na dan nisu kalorične, ali zapravo ovaj užitak vas može skupo koštati. Ispijanjem dvije do tri šalice kave s mlijekom na dan u organizam unosite 200 i više kalorija.

6. Kupovni ledeni čaj

Čaj pripremljen kod kuće, rashlađen i lagano zašećeren ili obogaćen s malo meda odličan je odabir i vaš će vam organizam biti zahvalan. No kupljeni ledeni čaj je nešto sasvim drugo jer jedna litra sadrži znatne količine šećera, a njegovom konzumacijom u organizam možete unijeti i 200 kalorija na dan.

>> 4 namirnice koje nas čine gladnima

>> Koja nas hrana čini nervoznima?

7. Vegetarijanski burgeri
Iako zaobilaženjem pečenog crvenog mesa zaobilazite i malo masnoće i kolesterola, povrćem pripremljenim na sličan način nećete izbjeći kalorija koliko mislite. Povrtne zamjene za meso vrlo često sadrže sir te druge masnoće pa po porciji vege burgera u organizam možete unijeti više od 1000 kalorija.

8. Juice

Kupljeni sok od naranče popularnog naziva juice zapravo je vrlo kaloričan. Iako sadrži udio voća, u njemu se kriju i brojne kalorije. U pola litre soka od naranče krije se 55 grama ugljikohidrata što ima jednaku vrijednost kao pet kriški kruha.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju