Voće i povrće je najbolji su prijatelji našeg tijela, posebno ako ih konzumiramo sirove i svježe. Upravo zbog toga donosimo vam ideju za ukusan i zdravi napitak koji se trenutno probavlja, zamjenjuje međuobrok, pomaže kod mršavljenja i jača tijelo i duh. Krastavac, kelj, jabuka i špinat 4 su heroja koje će vaše tijelo doslovno progutati

Špinat: Sadrži vitamine A, C, B6, E te brojne minerale poput željeza, magnezija, mangana, kalcija i kalija. Zeleni listovi prepuni su klorofila koji pomaže u obnavljanju crvenih krvnih stanica i vrlo brzo povećava energiju. Jača živce i imunitet, njeguje kožu i kosu te pozitivno djeluje na probavu.

Kelj je moćan je u borbi protiv virusnih infekcija i sprečava razvoj dijabetesa što znači da je idealan dijetalni obrok

>> 3 napitka od banane koji otapaju masne jastučiće

Krastavac: Od minerala sadrži kalij, fosfor, kalcij, magnezij, željezo, cink, mangan, bakar i selen. U krastavcu ima vitamina C, K, B kompleksa, riboflavin, niacin i kolin. Bogat je vlaknima i beta-karotenom. Uklanja toksine iz tijela, potiče rad bubrega i žući te štiti organizam od kancerogenih tvari.

>> Jednim gutljajem protiv napuhanog trbuha i viška kilograma

Jabuka: Sadrži brojne vitamine i minerale, prepuna je kalija i aminokiselina te sadrži više od 10 posto dnevne količine vlakana koju preporučuju stručnjaci za prehranu. Zahvaljujući pektinu i polifenolu jabuke djeluju na smanjenje razine kolesterola i sprečavaju njegovo nakupljanje u krvnim žilama. poboljšano pamćenje, koncentraciju i pomaže kod mršavljenja.

Kelj: Izuzetno bogata mineralima i to manganom, kalcijem, željezom i magnezijem te vitaminima C, A, K i B te beta-karotenom i luteinom. Karotenoidi, kojima kelj obiluje, moćni su antioksidanti koji štite stanice od štetnog djelovanja slobodnih radikala te sprječavaju štetne utjecaje UV zračenja na oči. Moćan je u borbi protiv virusnih infekcija te sprečava razvoj dijabetesa što znači da je idealan dijetalni obrok.
 

ZDRAVI DIJETALNI OBROK U ČAŠI

Sastojci:

- 250 g Mladi špinat
- 1 manju ili 1/2 veće glavice zelena salata
- 1 jabuka
- 1 krastavac

Priprema :

Svježe namirnice dobro operite u hladnoj vodi. Krastavac i jabuku narežite na šnite, a salatu nakidajte na komade kako bi ih lakše usitnili. povrće izmiksajte u blenderu dok ne dobijete glatki, gusti napitak. Po želji dodajte malo limuna i vaš obrok u čaši koji pršti zdravljem je spreman. Dobar tek!

Savjet:
- Količinu povrća i voća možete slobodno povećati po želji.
- U salatu možete iscijediti malo limuna, a ako jabuka nije dovoljno slatka i žlicu meda.
- Napitak popijte kao međuobrok ili ga popijte umjesto kasne večere
- Umjesto običnog kelja isprobajte još ukusniji kovrčavi kelj.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju