Dobre stvari treba preuzeti od onih koji u njima uživaju. Ukoliko ste nezadovoljne svojom težinom pravo je vrijeme da isprobate način prehrane u kojem uživaju Francuskinje. Riječ je o Dukan dijeti prema kojoj ćete patiti samo četvrtkom

Dijetu je osmislio francuski nutricionist Pierre Dukan. Francuskinje koje se pridržavaju tog režima tvrde kako su rezultati dugoročni. Stoga, zašto ne pokušati?

Dijeta se sastoji od četiri različita programa prehrane. To su faza napada, faza izmjene, faza konsolidacije i faza stabilizacije. U početku dolazi do naglog gubitka kilograma, a ukoliko se pridržavate režima kilogrami se ne vračaju.

Tijekom Dukan dijete ključan je četvrtak, dan u tjednu kada se jedu samo proteini i pije voda i to u velikim količinama.

Dukan dijeta ne dozvoljava unos maslaca i ulja, no uzima u obzir da je hrana užitak te da zbrajanje kalorija kod ljudi koji uživaju u svakom zalogaju neće upaliti. Ono što mu je bila misao vodilja je da nije dovoljno izgubiti kilograme već i zadržati dobar rezultat.

Dukan dijeta je zdrava prehrana koja zahtjeva da jedan dan u tjednu i to do kraja života, točnije dok god želite zadržati dobre rezultate jedete samo proteine.

Dijeta počinje s fazom napada u kojoj se jedu samo proteini i to meso, jaja, nemasni mliječni proizvodi i riba te jedna žlica zobenih mekinja koje su bogate proteinima i šećerom te apsorbiraju vodu i stvaraju osjećaj sitosti.

>> 5 najgorih dijeta koje vam neće pomoći

>> Kampanjci, gladovanje ne garantira lijepo tijelo!

>> 5 najgorih dijeta koje vam neće pomoći

>> Sjevernjačkim tajnama do savršenog tijela

Ova faza može potrajati ovisno o tome koliko kilograma želite skinuti. U tom periodu iz organizma će nestati višak vode i smanjit će se apetit.

Gubitak kilograma je siguran, no budite oprezni ukoliko želite izgubiti 2 ili 3 kilograma dovoljan vam je jedan dan, stoga višku kilograma koje želite skinuti prilagodite trajanje prve faze.

Nakon najviše deset dana dolazi faza izmjene, druga faza tijekom koje se uz proteine u organizam unosi i povrće i to po želji.

Treća faza je faza konsolidacije. Kada dođete do idealne težine u prehranu možete uvesti voće, hranu koja sadrži škrob, dakle kruh i tjesteninu, a dozvoljena su i dva slobodna dana kada možete uživati u slatkišima i alkoholu.

Četvrta i posljednja faza je faza stabilizacije koja služi održavanju idealne težine se sastoji od odricanja četvrtkom, dakle jedan dan u tjednu jedu se samo proteini i pije 3 litre vode dnevno.

I još!

Kako bi Dukan dijeta bila uspješna meso pripremajte na grilu bez masnoća, s peradi uklonite kožu prije pripremanja i izbjegavajte krilca jer sadrže masnoću, koristite umjetne zaslađivače, žvačite žvakaće gume bez šećera, pripazite na unos žumanjaka pogotovo ukoliko imate problema s kolesterolom i pijte minimalno 1,5 vode dnevno, a četvrtkom i 3 litre vode!

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju