Iako to mnogi ljudi ne znaju, doručak je ključ zdravlja. Bez obzira koliko ste zaposleni, važno je dati svome tijelu svu energiju koja mu je potrebna. Dobar doručak će vas namiriti za ostatak dana. Stoga ne preskačite ovaj obrok

Dobre strane doručka
Ubrzajte metabolizam na najbrži način nakon što se uspavao preko noći. Doručak razbija noćna posna razdoblja i nadopunjava razinu glukoze u tijelu. Glukoza je izvor energije i nestaje nakon što tijelo iscrpi sve ugljikohidrate.

Tijekom spavanja, razina glukoze drastično pada, a nakon što se to dogodi, tijelo ispušta glikogen iz mišića i jetre kako bi nadoknadio razinu glukoze. Nakon toga počinje razgrađivati stanice masnoće kako bi stvorio energiju. Bez ugljikohidrata, stanice masnoće tek djelomično oksidiraju što može prouzročiti smanjenu energetsku razinu.

>> 10 ukusnih i laganih ideja za doručak

Doručak pospješuje gubitak kilograma
Nakon 12 sati sna u kojem je tijelo postilo, ujutro ste skoro u prvoj fazi izgladnjivanja. Preskačući doručak, vaše tijelo ostaje u tom stadiju, dok će vam doručak s druge strane ubrzati metabolizam te prekinuti tu fazu. Ako nastojite izgubiti nešto kilograma, zadnja stvar što želite napraviti jest ostati bez doručka. Zdrav doručak će potaknuti otapanje masnih stanica.

Uključite u vaš doručak važne sastojke kroz zdrave namirnice kao što su željezo, vitamini i vlakna. Osnovni vitamini i minerali mogu se nadomjestiti samo kroz hranu. Naravno, sve je vezano i sa mentalnim radom. Mozak također koristi jutarnju energiju kako bi tijekom dana radio na maksimalnoj razini u zadacima rješavanja problema i pamćenja.

>> Otopite kile bez gladovanja!

Doručak će spriječiti da budete gladni tijekom dana. Na taj način ćete uspjeti izbjeći visoko kaloričnu hranu na koju naiđete na poslu. Ako ga preskočite, lakše ćete doći u napast da konzumirate grickalice i kavu iz automata.

Od čega bi se trebao sastojati zdrav doručak?

Zdrav doručak trebao bi sadržavati raznovrsnu hranu. Najbolje bi bilo imati na tanjuru kompleksne ugljikohidrate, proteine i vlakna.

Proteini mogu doći od jaja, graha i soje. Vlakna i ugljikohidrati mogu biti pahuljice, zrnje i voće. Dobar doručak bi bio kuhano jaje, naranča te pahuljice od cijelog zrna sa obranim mlijekom.

Bez obzira na to što odaberete, doručak će dati vašem tijelu i mozgu potrebnu energiju koja vam je potrebna tijekom dana. Budite dobri prema sebi i jedite doručak jer ćete se osjećati bolje tijekom dana.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju