Osam pokreta za čije je izvođenje potrebno tek 2 minute svako jutro sve je što trebate kako biste ubrzali metabolizam, ali i približili svoje tijelu savršenstvu, naravno, uz zdravu prehranu i redovitu tjelovježbu

 

Kružni trening koji se sastoji od osam kratkih, ali vrlo intenzivnih vježbi traje svega dvije minute, a svaka se izvodi tek petnaest sekundi prelazeći brzo s jedne vježbe na drugu. Svaku vježbu ponovite što više puta možete u zadanom vremenskom periodu.

Kako stječete kondiciju tako produžujte vrijeme izvođenja pojedine vježbe s 15 na 30 sekundi ili više. Imate li energije i vremena, nakon prvog kruga odradite još jedan.

>> 6 bezbolnih vježbi za ravan i čvrst trbuh

1. Stanite uspravno i skačite na mjestu radeći takozvanu 'skakajuću dizalicu', odnosno šireći u isto vrijeme noge u stranu i ruke iznad glave

2. Stanite uspravno s vrhovima prstiju iza ušiju, prsima prema van, laktovima prema nazad i nogama u širini ramena. Savinite koljena kako biste spustili tijelo što niže bez da izgubite prirodan luk kralježnice. Glavu držite uspravno gore. Stisnite mišiće stražnjice i odgurnite se u početnu poziciju. Ponovite.

>> 5 lakih načina da zavolite svoje tijelo

3. Stanite uspravno i podižite svinuta koljena naizmjenice što više u zrak i to desnu pa lijevu nogu.

4. Skačite naprijed-nazad i lijevo-desno skupljenih ispruženih nogu.

5. Sklekovi - muški ili ženski ovisno o mogućnostima.

6. Trbušnjaci.

7. Počnite u poziciji skleka s ramenima direktno iznad šaka. Držeći glavu u ravnini tijela približte desno koljeno prsima. Vraćajući desnu nogu u početnu poziciju u isto vrijeme približite lijevo koljeno prsima. Radite izmjene nogu što brže.

8. Držeći leđa ravno i ruke na ramenima kao da držite dvoručni uteg savinite koljena u čučanj, a zatim ih vrlo energično ispravite te u isto vrijeme ispružite ruke iznad glave. Ponovite.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju