Poslovne torbe nikada nisu bile privlačnije! Sve to zahvaljujući kolekciji domaćeg brenda AD'sign i dizajnerici Ani Dorotić koja je svoj prepoznatljivi, elegantan dizajn ženskih aktovki ove sezone obogatila zakovicama i učinila ga još atraktivnijim

Domaći brend AD'sign iza čijeg se imena nalazi dizajnerica Ana Dorotić, za sve poslovne žene osmislio je šik izlazak iz poslovne monotonije i predstavio kolekciju ženskih aktovki u crnoj, crvenoj, plavoj, ljubičastoj i boji lavande.

'Nakon godinu dana istraživanja tržišta shvatila sam da sam na dobrom putu! Poslovne žene ne žele monotoniju, kako na poslovnom planu tako i u modnom izričaju. Zato sam odlučila, uz svoju bogatu paletu boja, ponuditi i modele obogaćene zakovicama koje daju jednu zanimljivu dimenziju mojim torbama strogih linija', otkrila nam je Ana koja je na nedavno održanoj 13. međunarodnoj izložbi inovacija ARCA 2015. osvojila srebrnu plaketu za modnu torbu hrvatskih obilježja i time otvorila vrata svjetskog tržišta brojnim kontaktima.

Dizajnerica je cijeli projekt poslovnih torbi započela tako što je u svoj dizajn željela stilski ukomponirati hrvatski grb i svoj ručni rad pozicionirati kao jedinstveni proizvod u svijetu. Da je u tome uspjela govori i ova nagrada koja joj je poticaj za dalje.

Cijena šik ženske aktovke AD'sign je 1.299 kuna.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju