Bez obzira kojem taboru pripadate kada govorimo o tome da odjeća (ne) čini čovjeka, nitko ne može negirati činjenicu da nas drugi nerijetko doživljavaju kroz naš način odijevanja. A kolika je moć boje odjeće koju nosimo dokazalo je istraživanje koje je otkrilo da smo drugima ne samo najprivlačniji nego da djelujemo i najpametnije i najsamouvjerenije u odjeći jedne određene boje

Velika anketa britanske online trgovine buytshirtsonline.co.uk u kojoj je sudjelovalo više od 1000 ispitanika tražila je odgovore na to kako boje povezujemo s određenim kvalitetama.

Ljude koji nose crnu odjeću doživljavamo najprivlačnijima, najinteligentnijima i najsamouvjerenijima

U svim pozitivnim kategorijama crna je osvojila prvo ili drugo mjesto, preciznije došlo se do zaključka da ljude koji nose crnu odjeću, i žene i muškarce, doživljavamo najprivlačnijima, najinteligentnijima i najsamouvjerenijima.

U kategoriji samouvjerenosti na drugom mjestu našla se crvena boja, ali i na prvom mjestu u kategoriji arogancije. Također, samo 12 posto ispitanika povezalo je crvenu s inteligencijom. Ljude koji nose žutu, narančastu i ružičastu odjeću pak doživljavamo najmanje inteligentnima.

No crvena je ipak viceprvak u kategoriji privlačnosti, znači nalazi se odmah iza crne, dok je treća plava boja. Ljude koji nose smeđu odjeću pak smatramo najmanje privlačnima.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju