U Rovinju se održava 14. Weekend media festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija u medijskoj industriji na kojoj se i ove godine okupljaju domaći i strani stručnjaci iz područja komunikacije i medija.

Među brojnim zanimljivim panelima koji se nalaze u programu ovogodišnjeg WMF-a bio je i onaj pod nazivom "Influenceri – trgovci utjecajem". O takozvanom influencer marketingu na panelu je razgovarala i Ella Dvornik, najpoznatija hrvatska influencerica.

Ella je na panel došla u efektnoj odjevnoj kombinaciji sastavljenoj od traperica i bluze u predivnoj ružičastoj nijansi. Iako su njezini odjevni komadi sami po sebi bili jako upečatljivi zbog boje, prava zvijezda ove kombinacije ipak su cipele.

Nosila je salonke Kat Maconie, londonske dizajnerice obuće koja je 2009. godine pokrenula svoj brend. Njezine cipele definitivno ne pripadaju kategoriji konvencionalnih modela i upravo su zato stekle mnogo obožavateljica diljem svijeta.

Odvažne boje, ludi uzorci i u nekim slučajevima gotovo pa arhitektonski dizajn glavne su odlike njezine obuće.

Ella je za sebe odabrala model pod nazivom Emmi sa sad već kultnom potpeticom u obliku lanca. Cipela je napravljena od kože i ima potpeticu visine 10,5 centimetara.

Brend ovaj model svrstava u kategoriju "court heel" što je inače naziv za vrlo klasične i pomalo konzervativne salonke idealne za primjerice poslovne prigode u kojima moramo nositi što neutralniju obuću.

Međutim, ove fantastične cipele su sve samo ne neutralne i mnoge žene ne bi ih se usudile nositi u dnevnim prigodama, a nekima bi bile i previše ekstravagantne za one večernje. Za Ellu Dvornik, ljubiteljicu efektnih cipela, ništa nije previše ekstravagantno i ona svaki model nosi samouvjereno i sigurno.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju