Za zaštitno lice, ili bolje rečeno tijelo, nove reklamne kampanje za donje rublje za nadolazeću sezonu jesen/zima, Giorgio Armani izabrao je nogometaša Cristiana Ronalda.
Mišićav i bez ijedne dlake na tijelu, poznati Portugalac pozirao je u uskim gaćicama i trapericama, ponosno pokazujući svoj torzo.
Dok je za njegovog starijeg kolegu Davida Beckhama, fotošopiranje bilo potrebno u povećoj mjeri, pogotovo u području njegove navodne ne toliko obdarene muškosti prikazane na reklamama, Ronaldu takvi grafički zahvati nisu bili potrebni.
'Za mene je Cristiano sinonim za mladost - spontan je,uzbudljiv i pravo čudo. Izabrao sam ga upravo zbog njegove energije, zbog tog njegovog mladolikog seksi stava' obrazložio je svoju odluku Giorgio Armani.
Megan Fox od sada samo u Armani gaćicama
Komplimente je uzvratio i sam nogometaš izjavivši kako je bio 'jako polaskan' ponudom te da je jako 'sretan sa sjajnim fotografijama'.
Pete Doherty i Ronaldo pokazali žensku stranu
Njegov prethodnik je za kampanju u 2007. godini dobio 20 milijuna dolara, dok je njegova supruga godinu dana kasnije za slikanje u grudnjaku i gaćicama iskeširala 12 milijuna funti.
Koliko je dobio spontan i uzbudljiv Ronaldo, još uvijek nije poznato.