Zbog njihova nježnog izgleda posljednjih su nekoliko godina, posebno među ženama, postale popularne bijele tetovaže.
Dok se većina tetovaža radi prvenstveno s crnim i obojenim tintama, bijele tetovaže, kako im i samo ime sugerira, sadrže samo jednu boju tinte - bijelu.
Iako su bijele tetovaže mnogima zanimljiv pa i lijep prizor, one imaju i neke svoje nedostatke pa ukoliko i sami razmišljate o ovakvoj tetovaži, pročitajte što o njima kaže Tea Čagalj, vlasnica "Tattoo Art studija Tea" iz Splita.
1. Je li bijele tetovaže teže raditi?
Bijele tetovaže rade se na isti način kao i ostale, razlika je samo u boji.
2. Jesu li bolnije od "standardnih" tetovaža?
Ne.
Većina klijenata misli da ih bijela boja boli više jer je stavljam na samom kraju tetoviranja, kada je koža već iziritirana. I onda neki klijenti misle da je bol veća zbog bijele boje, ali nije. Da na samom kraju tetoviranja, kad je koža vec iziritirana, detalje prolazim bilo kojom bojom jednako bi boljelo, kaže Tea.
3. Koja nijasna kože je najpogodnija za bijele tetovaže?
Iako bi svatko očekivao da se na tamnijoj koži svjetlija tetovaža bolje vidi, upravo je suprotno. Što je svjetlija koža, bijela tetovaža se bolje vidi, objašnjava Tea.
4. Što se događa s bijelim tetovažama s vremenom, izblijede li?
Bijele tetovaže već u procesu zarastanja, kad se povuče crvenilo, u većini slučajeva nestaju ili postanu ožiljak, kaže Tea.
Zbog toga ona osobno bijele tetovaže odbija raditi, a bijelu boju koristi samo za detalje.
Klijenti koji žele bijelu tetovažu obično vide slike bijelih tetovaža na internetu i očekuju da će trajno izgledati tako, ali to su svježe slike te nisu pravi pokazatelj onoga što slijedi nakon zarastanja, objašnjava Tea.
5. Postoji li razlika između njege "standardne" i bijele tetovaže?
Njega je uvijek ista kod svake tetovaže. Saznajte kako se najbolje njegovati i zaštititi tetovažu.
Na kraju nam je ova tattoo majstorica rekla kako smatra da bi svatko tko želi tetovažu morao dobro odlučiti što će staviti na svoju kožu jer to nosi cijeli život, a njezina dužnost je, kaže, upozoriti svoje klijente o mogućim posljedicama i uputiti ih na nešto čime će biti zadovoljni.