Ulazak u kategoriju kave u skladu je s vizijom Coca-Cole HBC da postane vodeći partner u prodaji pića za svako doba dana i za svaku prigodu.

Coca-Cola HBC Hrvatska među prvima je u Skupini Coca-Cola HBC predstavila ponudu proizvoda robne marke Costa Coffee. Ulaskom u tržišnu kategoriju kave, Coca-Cola HBC potvrdila je predanost svojoj viziji da postane vodeći partner u prodaji pića za svako doba dana i za svaku prigodu nudeći svojim kupcima i potrošačima najjaču, najširu i najprilagodljiviju ponudu proizvoda.

Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju izjavila je: „Kava je jedna od tržišnih kategorija koje nam pomažu da postanemo vodećim partnerom u prodaji pića za svako doba dana i za svaku prigodu. Uvrštavanjem jake robne marke kao što je Costa Coffee u našu ponudu vjerujem da možemo postati najbolji partner našim kupcima osiguravajući im najbolja iskustva u klasi. Naše bogato iskustvo, znanje i ljudi daju nam sve što je potrebno da s punom snagom i entuzijazmom iskoristimo ovu priliku.“

Nakon što je tvrtka The Coca-Cola Company u kolovozu 2018. godine kupila Costu Coffee, Coca-Cola HBC postala je prvi punioničar u Coca-Colinu sustavu koji ovu robnu marku uvodi na svojih 28 tržišta.

Ponuda Coca-Cole HBC Hrvatska sastojat će se od široka asortimana mješavina i formata robne marke Costa Coffee. Cjelovita ponuda proizvoda robne marke Costa Coffee uključivat će prženu kavu u zrnu, mljevenu kavu i kavu u kapsulama čime se pokriva širok raspon želja i potreba kupaca i potrošača. Svoje planove povezane s uvođenjem robne marke na tržište Coca-Cola HBC Hrvatska prvo će provesti u djelo u maloprodaji unoseći tako izvanredno iskustvo robne marke Costa Coffee u domove potrošača, a potom i u kanalu za ugostiteljstvo te u pokretu. Coca-Cola HBC Hrvatska, u ovome trenutku, na tržištu neće otvarati prodavaonice Costa Coffee.