Odjeća je puno više od trendi sezonskih izdanja, radi onih finih vječnih komada se osjećamo, krećemo i odišemo drugačije. Upravo takvi klasici, već pet godina proizlaze iz radionice hrvatskog brenda DeLight i upravo je ova crno-bijela kampanja svojevrsni "homage" odijelima radi kojih je brend stekao popularnost i povjerenje mnogobrojnih žena diljem, ali i van Hrvatske. Odijela DeLight nose i mnoge poznate dame, pa čak i prve dame i predsjednice.

Galerija

Bezvremenske stvari puno su vrijednije nego one koje zadovoljavaju potrebe sezonski, samo zato jer je u datom trenutku nešto IN. Koliko puta se nađemo u situaciji da stojimo ispred vlastitog ormara ili ako već nismo ispred ormara, onako iz glave se pokušavamo sjetiti koja je najbolja opcija za odjenuti kada je u pitanju određena prilika? Vjerojatno bezbroj. Ali, na svu sreću, postoje oni komadi odjeće koji su vječni, koji se prenose s generacije na generaciju i samim time, postižu nevjerojatnu emocionalnu vrijednost.

Nova modna kampanja s odijelima brenda DeLight - 4 Foto: Matea Smolčić Senčar

Kada je nešto kvalitetno, kada je tkanina vrhunska, a izrada toliko precizna da joj ne nemoguće pronaći manu, tada je finalni proizvod čista perfekcija vrijedna divljenja. Odjevni komadi brenda DeLight laskaju svakoj ženskoj figuri, a svaki od njih dolazi do izražaja svojom lakoćom bezvremenske nosivosti, pogotovo danas u ovom ubrzanom vremenu u kojem se nalazimo.

DeLight odijela pravi su predstavnik 'tihog luksuza' ('quiet luxury'), termina koji se u posljednje vrijeme sve više spominje u modnoj industriji a odnosni se način odijevanja koji suptilno reflektira nečiji 'status' putem izuzetno kvalitetnih (i 'skupih') tkanina, krojeva i načina na koji je komad koji se nosi sašiven (kao antipod brendovima koji taj status prezentiraju upečatljivim logotipovima na svakom komadu odjeće koji dizajniraju).

Nova modna kampanja s odijelima brenda DeLight - 7 Foto: Matea Smolčić Senčar

Naše AnnMarie odijelo je jedan od takvih komada, te sam izuzetno ponosan na tu činjenicu, kao i na činjenicu da smo postali prepoznatljivi kao predvodnici 'tihog luksuza' u Hrvatskoj prije nego što je sam termin postao opće prihvaćen i na svjetskoj razini. Neopisiv je osjećaj kada klijentice koje jednom kupe naše odijelo, dolaze po novo i objašnjavaju mi osjećaje koje u njima pobuđuje naše odijelo, kako se osjećaju samouvjereno, moćno i nepobjedivo. To su trenuci u kojima shvaćam da DeLight mora biti još kvalitetniji, a tkanine još trajnije i luksuznije, dodaje Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda.

Ova modna kampanja nije slučajno crno-bijela. Ideja je proizašla iz toga da se istakne upravo ta bezvremenska ljepota kojom odišu odijela jer se ista ta ljepota i nalazi u odijevanju uz pomoć prekrasnih vječnih komada koji su prenosivi s koljena na koljeno.

Nova modna kampanja s odijelima brenda DeLight - 6 Foto: Matea Smolčić Senčar

U kampanji se nalaze i neki novi modeli poput odijela Bella - odijelo na jednoredno kopčanja sa naglašenim strukom i predimenzioniranim bokovima; odijelo Oversize - predimenzionirani sako sa širokim nogavicama, te odijelo Maxim - odijelo na jednoredno kopčanje sa hlačama ravnog kroja. Tkanine od kojih su sašivena odijela u kolekciji jesu vuna, svila i kombinacija vune i svile. Boje koje prevladavaju kolekcijom jesu crna, denver plava, zelena, magenta i prljavo bijela; također pinstripe uzorak te grafička tkanja dio su proljetne kolekcije odijela.

Marija Miholjek: Nenametljiva elegancija koja razoružava na prvi pogled

Uz kampanju, snimljen je i lookbook u kojem se nalaze svi komadi iz kampanje, haljine, kombinezoni i neka sasvim nova odijela, a bit će objavljen na službenoj web stranici i društvenim mrežama brenda.

Nova modna kampanja s odijelima brenda DeLight - 9 Foto: Matea Smolčić Senčar