Točno je 15 godina prošlo otkad je Chanel predstavio svoj miris „Chance“. Nježan i postojan, veseo i prilagodljiv svakom godišnjem dobu, već je odavno postao jedan od parfemskih klasika. Njega nasljeđuje potpuno drugačija ljepotica od cvijeća – "Gabrielle"

I decided who I wanted to be, and that is who I am
Coco Chanel

Chanel je elegancija, ženstvenost, klasika i svevremenost. A Gabrielle je buntovnica, vizionarka i revolucionarka. Ujedinjeni stvaraju priču koje potiče žene da budu i odvažne i njegovane, uvijek sa stavom i kapljicom parfema na mjestima na kojima žele biti poljubljene.

Duh i karakter Coco Chanel, najveće modne inovatorice, provlači se svakom modnom, make-up i mirisnom kolekcijom njezinog nasljeđa.

Elegancija i buntovnost, moderna inovativnost i klasika tek su neki od naizgled kontradiktornih parova koji ujedinjeni s potpisom Chanel stvaraju najpoželjnije stilske komade današnjice.

Kao i prije gotovo stotinu godina, i danas taj poznati potpis razumije kako žene žele izgledati i mirisati.

Nakon što je posljednji ružičasto-optimistični miris Chance baš poput svojih prethodnika ušao u parfemsku kuću slavnih sa svojim lepršavim slatkim i zelenim notama prepoznatljivima na svakoj koži, gotovo 15 godina kasnije dolazi nam parfem nazvan jednostavno – Gabrielle Chanel.

Olivier Polge kreirao je miris s imenom koje stoji iza odnosno ispred Chanela.

 Chanel je elegancija, ženstvenost, klasika i svevremenost. A Gabrielle je buntovnica, vizionarka i revolucionarka. Ujedinjeni stvaraju jedinstvenu modno-kozmetičku priču koja potiče žene da budu i odvažne i njegovane, uvijek sa stavom i kapljicom parfema na mjestima na kojima žele biti poljubljene.

U parfemskoj kreaciji Gabrielle Chanel u prvom je planu šanelovska bjelina, tako da srce miriše na bijelo cvijeće – jasmin, tuberozu i cvijet naranče te ylang-ylang.

Upravo zbog ispreplitanja tih nota sa sandolovinom i mošusom u bazi "Gabrielle" ima postojanu ženstvenost, a zahvaljujući grejpu i mandarini u gornjim notama ima i svojevrsnu lakoću i svježinu.



Posebna je inovacija parfema predivna četverokutna bočica od tankog stakla bez naglašenih rubova zbog čega izgleda kao da je parfem u najnježnijoj tankoj opni od stakla.

Tako bočica simbolizira i lakoću nošenja ovog mirisa, kao i njegov svijetli karakter, naglašen i propuštanjem svjetlosti i najnježnijom bojom parfema.

Na police parfumerija "Gabrielle Chanel" u suptilno zlatnoj kutijici stiže početkom 1. rujna, upravo u trenutku kada će nam svjetlost, optimistične mirisne note i slavljenje ženstvenosti itekako dobro doći.

Pročitajte i Coco Chanel: 7 "izuma" na kojima su joj žene zauvijek zahvalne.