Karl Lagerfeld oduvijek je sve radio točno onako kako je želio, pa i onda kada je nakon napuštanja modne kuće Jean Patou dvije godine proveo na plažama kako bi, prema vlastitim riječima, studirao život.
Osebujan i neobuzdan u iznošenju stavova, oduvijek je podizao prašinu i svojim kreacijama i svojim mišljenjem. Legendarni dizajner odmalena je pokazivao veliki crtački talent i upisao je crtanje i povijest u slavnoj pariškoj srednjoj školi "Lycee Montaigne".
Ubrzo ga primjećuje Pierre Balmain i daje mu posao asistenta, a nakon trogodišnjeg staža kod slavnog dizajnera Karl odlazi u Jean Patou. U nastavku pročitajte sedam stvari zbog kojih će Karl Lagerfeld uvijek biti drukčiji od drugih.
1. Za proljeće 1960. predstavio je dotad najkraće suknje u Parizu, što nisu najbolje prihvatile ni kritika ni publika. U to vrijeme radio je pod imenom Roland Karl i bio je kreativni direktor modne kuće Jean Patou.
2. Od 1967. radio je za modnu kuću Chloé. Za proljeće 1973. predstavio je "suknju iznenađenja" - toliko ležeran kroj do gležnja na kojem se nije vidjelo da su to zapravo hlače. Javnost ih je obožavala, a Karl je popularnost svoje kreacije skromno prokomentirao riječima: "Čini se da je nošenje ovih modela prava senzacija."
3. Kada je 1983. preuzeo mjesto kreativnog direktora Chanela, popularnost modne kuće bila je u padu. Karl ju je u potpunosti revitalizirao, ali ne uvođenjem novotarija, nego traženjem inspiracije u prošlosti. Prepoznatljivi tvid i klasične torbe predstavio je u novom i modernijem ruhu.
4. Njegova suradnja sa švedskim high street brendom H&M 2004. promijenila je pravila igre u komercijalnoj modnoj industriji. Kroz ovakve suradnje, dizajnerska odjeća postala je dostupna i "običnim" ženama. Kolekcija se prodala u samo nekoliko sati, a Lagerfeld je optužio H&M za snobizam jer su proizveli minimalan broj njegovih kreacija te je dodao kako mu se takvo nešto više neće ponoviti.
5. Kaiser Karl, kako ga vole zvati, nije samo dizajner. Poznat je i po tome što je sam često fotografirao svoje kampanje, a 2005. osobno je snimio pjevačicu Mariah Carey za naslovnicu V magazina. Jedno od izdanja Careva novog ruha, bajke Hansa Christiana Andersena, ukrašeno je Lagerfeldovim ilustracijama.
6. Za predstavljanje Chanelove kolekcije za jesen/zimu 2010. godine, tražio je da mu u pariški Grand Palais dopreme devet metara visoku i 265 tona tešku santu leda. U samo šest dana izrezbarilo ju je 35 kipara iz cijeloga svijeta, a u prostoru je za vrijeme revije temperatura bila u minisu kako se led ne bi otopio.
7. Prilikom dizajniranja često je bio inspiriran obožavanim imenima iz pop-kulture, poput Amy Winehouse. Inspirirali su ga i različiti slojevi društva. Početkom devedesetih za reviju je angažirao striptizete i jednu zvijezdu filmova za odrasle. Urednica američkog Voguea, Anna Wintour, tada je to smatrala pretjeranim te je napustila reviju.