Pitale smo žene oko nas da nam otkriju što im je važno tijekom odlaska u salone, a kozmetičarke što sve čine za održavanje uspješnog poslovanja.
Sigurno se svaka žena u nekom trenutku našla u situaciji da odlazak u kozmetički salon naziva čašćenjem. Izraz je to koji stoji iza cijelog doživljaja, od naručivanja, tretmana i usluge, do osjećaja zadovoljstva nakon izlaska iz salona. Svi se tada želimo osjećati posebno, a da bi to zaista tako i bilo potrebno je puno više od lijepih noktiju ili dobrog hydrafaciala.
Važno mi je da odem na kvalitetan i dobar tretman, ovisno je li to depilacija, čišćenje lica ili manikura. Na neke tretmane odlazim redovito, na neke rjeđe, no u svakom salonu imam kozmetičarku s kojom sam razvila odnos. Važno mi je da svaki put dobijem jednako dobru uslugu, a ako neko provjereno dobro radi zašto to mijenjati, rekla nam je Ksenija.
U jednom od prethodnih članaka razgovarali smo i s Ivom Božić, voditeljicom poslovanja Tim studija koja nam je tom prilikom kazala kako i oni traže načine da svojim stalim klijentima pokažu zahvalnost.
Tijekom pandemije uveli smo loyalty program, odnosno program vjernosti, jer smo htjeli nagraditi naše klijente koji su nam i u ovakvim vremenima pružili podršku. Našim klijentima digitalizacija je omogućila da im na mail stižu podsjetnici dan prije termina o vremenu i lokaciji njihova termina, da rezerviraju ili otkažu termin u bilo koje doba dana, a da nikoga ne moraju zvati ili da moraju paziti na radno vrijeme salona te da svojim mobitelima plaćaju usluge, objasnila je Iva Božić.
Upravo je digitalno unaprjeđenje poslovanja nešto što cijeni Mirjana: Osim dobre usluge, cijenim i kada kozmetički saloni razmišljaju o svakom koraku pa poslije narudžbe dobijem potvrdu na mail i podsjetnik na termin dan ranije. Iako je to mala stvar i u globalu nije toliko bitna, to pokazuje koliko pažnje saloni posvećuju svakoj svojom klijentu.
Nakon dobre usluge jako mi je bitna uslužnost. Volim kad dođem u salon i odmah me posluže kavom ili nekim drugim pićem, kad je prostor uredan i lijepo uređen. Cijenim i kad bez obzira na to koji mi je posjet salonu, kozmetičarka objašnjava svaki korak postupka, posebno kad su tretmani lica u pitanju, rekla nam je Marta.
Internetska stranica kozmetičkog salona puno govori o samom poslovanju. Iako je danas mnogo načina na koje možemo pronaći novi salon, uvijek ima onih kojima je bitno da postoji jedno mjesto na kojem mogu pronaći sve potrebne informacije.
Mislim da je bitno održavati internetsku stranicu ažurnom. Iako mi to nije toliko bitno kod salona koje redovito posjećujem, to je prvo na što obratim pozornost prije nego što kontaktiram nove salone. Bonus je ako odmah vidim cijene i akcije, rekla nam je Anamarija.
Mnogo je detalja zbog kojih ćemo se radije odluči za jedan kozmetički salon, a ne za drugi, no veliku ulogu na kraju igra i cijena.
Kod odabira kozmetičkih salona bitna je cijena, ali važno mi je da je razmjerna s uslugom. Radije ću platiti malo više pa da dođem na mjesto koje je uređeno i pazi se na higijenu, gdje je oprema čista i izgleda održavano, priznala nam je Ana.
Omjer cijene i usluge komentirala nam je vlasnica kozmetičkog salona De Luxe i pročelnica kozmetičara Antonija Tretinjak. Vi u salonima kupujete cijeli doživljaj - kada dođete da vas netko lijepo dočeka, ponudi kavom, smjesti na uredno, čisto, mirišljavo. To vam je cijeli doživljaj koji vi plaćate na taj način i ukalkuliran je u cijenu. Naši su klijenti veoma zadovoljni i kada potvrdu narudžbe dobiju na mail, potom i podsjetnik na termin dan ranije. Redovito ažuriramo internetsku stranicu novostima, nudimo različite oblike plaćanja, sve su to detalji koji čine razliku i koji klijente čine zadovoljnima, rekla je Antonija te se osvrnula na cijene van Hrvatske: Drastične su razlike. Sigurno smo upola jeftiniji, a od skandinavskih zemalja i više. Meni žene iz Ljubljane dolaze na tretmane, doduše i zbog kvalitete usluge, ali i zbog cijena.
Kozmetičke salone posjećuje i Nika koja nam je otkrila što je njoj važno: Danas je postalo normalno da hodamo s par kuna u novčaniku i sve plaćamo karticom. To očekujem i kad dođem u kozmetički salon. Nekako sve izgleda profesionalnije kad staneš za pult za kojim je blagajna i znaš da imaš više opcija plaćanja.
Vlasnici frizerskih i kozmetičkih salona, kao i oni drugih uslužnih djelatnosti iz tog razloga često odabiru blagajne poput Fiskal1. Ona im omogućava jednostavno korištenje koje ujedno olakšava i poslovanje, a uz komforne stolne uređaje većih ekrana poslovanje djeluje profesionalnije i na van. Ono što je dodatna prednost Fiskal1 ponude je opcija sezonskog mirovanja licenci u slučaju da fiskalizacija nije potrebna cijele godine. To olakšava poslovanje i u uvjetima krize s kojima su se kozmetički saloni suočili prošle godine.
Svaki pomak u digitalizaciji i smanjenje papirologije, vlasnicima kozmetičkih salona ostavljaju više vremena za unaprjeđenje usluge i brigu za klijente. Na kraju dana, oni su tu za nas kad god se mi želimo osjećati posebno ili izgledati vrhunski pa je važno da postoje oni koji osluškuju njihove potrebe i želje.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom A1 Hrvatska po najvišim profesionalnim standardima.