Nakon podnevne kave na Bačvicama i šetnje iz more, mnogi su se Splićani odlučili na posjet časničkom domu Lora gdje se održavala izložba nakita i dragog kamenja Mineral Expo. Najveća gužva bila je na štandu gdje se građani mogli procijeniti svoj nakit
Kriza koja nije zaobišla ni nekretnine, autoindustriju ili burzu, očito nije dotakla smisao za lijepo. Nakon podnevne kave na Bačvicama i šetnje iz more, mnogi su se Splićani odlučili na posjet časničkom domu Lora gdje se održavala izložba nakita i dragog kamenja Mineral Expo.
Bilo je lijepo vidjeti i skupo dragocjeno kamenje, ali i manje vrijedan, ali i jednako lijep nakit poput poljskog jantara, australskog opala ili kolumbijske smaragde kakve voli Angelina Jolie
Danijel Davorić, vlasnik sajma Mineral - Expo kazao je kako se određen broj ljudi rješava dionica, pa novac radije ulažu u dijamante, platinu i zlato, jer je vrijednost plemenitog metala skočila dvostruko.
Iz toga razloga je većina posjetitelja i napravila gužvu oko štanda na kojem se procjenjivao nakit, jer su svi željeli doznati koliko je vrijedan njihov sat ili dragi kamen na prstenu.
Osim toga, bilo je lijepo vidjeti i skupo dragocjeno kamenje, ali i manje vrijedan, ali i jednako lijep nakit poput poljskog jantara, australskog opala ili kolumbijske smaragde kakve voli Angelina Jolie i koje biraju uglavnom osobe koje višpe zanima estetika od vrijednosti.
Na sajmu se dakako nalazio i visak prognozer koji je čitao čakre, rastjerivao kristalima i mineralima bolesti, strahove, lošu sreću u poslu I ljubavi. A oni koji već imaju sreće trebali su tek kupiti nešto malo, za uspomenu.