Kriza koja nije zaobišla ni nekretnine, autoindustriju ili burzu, očito nije dotakla smisao za lijepo. Nakon podnevne kave na Bačvicama i šetnje iz more, mnogi su se Splićani odlučili na posjet časničkom domu Lora gdje se održavala izložba nakita i dragog kamenja Mineral Expo.
Bilo je lijepo vidjeti i skupo dragocjeno kamenje, ali i manje vrijedan, ali i jednako lijep nakit poput poljskog jantara, australskog opala ili kolumbijske smaragde kakve voli Angelina Jolie
Danijel Davorić, vlasnik sajma Mineral - Expo kazao je kako se određen broj ljudi rješava dionica, pa novac radije ulažu u dijamante, platinu i zlato, jer je vrijednost plemenitog metala skočila dvostruko.
Iz toga razloga je većina posjetitelja i napravila gužvu oko štanda na kojem se procjenjivao nakit, jer su svi željeli doznati koliko je vrijedan njihov sat ili dragi kamen na prstenu.
Osim toga, bilo je lijepo vidjeti i skupo dragocjeno kamenje, ali i manje vrijedan, ali i jednako lijep nakit poput poljskog jantara, australskog opala ili kolumbijske smaragde kakve voli Angelina Jolie i koje biraju uglavnom osobe koje višpe zanima estetika od vrijednosti.
Na sajmu se dakako nalazio i visak prognozer koji je čitao čakre, rastjerivao kristalima i mineralima bolesti, strahove, lošu sreću u poslu I ljubavi. A oni koji već imaju sreće trebali su tek kupiti nešto malo, za uspomenu.