Domaći brend LINK by Ogi Antunac mnogima je sinonim za uvijek inovativne kreativne momente i nove ideje, a taj status potvrdili su i ove sezone, radeći s digitalnim printovima, posebno proizvedenim za LINK. Na taj način stvorili su tkaninu koju nitko nema; stvorili su svoju autorsku tkaninu. Kolekcija proljeće/ljeto 2020. premijerno će se predstaviti na prestižnom pariškom sajmu.
Kolekcija je cijela u tzv. color blockovima, to jest u odnosima boja. Tu se prvenstveno istraživao odnos crne i bijele boje, a kao lajtmotiv kolekcije pojavljuje se i mint zelena boja.
Kolekcija je svježa, bijela, prozračna, a neizostavni su i sportski momenti kojima je LINK već treću sezonu vjeran.
Brend koji iz sezone u sezonu osvaja nova inozemna tržišta, premijerno će se predstaviti na prestižnom pariškom sajmu, dok će već standardno biti prisutan i u Düsseldorfu, New Yorku, Kanadi i Londonu.
Za kampanju je i ovoga puta zaslužna fotografkinja Maja Kljaić, koja je svojom vizualnom obradom, crtanjem na fotografiji, opet stvorila novu priču – sasvim neuobičajenu u modnim kampanjama.