Kolekcija je cijela u tzv. color blockovima, to jest u odnosima boja. Tu se prvenstveno istraživao odnos crne i bijele boje, a kao lajtmotiv kolekcije pojavljuje se i mint zelena boja.
LINK by Ogi Antunac - 7 (Foto: PR)
Kolekcija je svježa, bijela, prozračna, a neizostavni su i sportski momenti kojima je LINK već treću sezonu vjeran.
Brend koji iz sezone u sezonu osvaja nova inozemna tržišta, premijerno će se predstaviti na prestižnom pariškom sajmu, dok će već standardno biti prisutan i u Düsseldorfu, New Yorku, Kanadi i Londonu.
LINK by Ogi Antunac - 8 (Foto: PR)
Za kampanju je i ovoga puta zaslužna fotografkinja Maja Kljaić, koja je svojom vizualnom obradom, crtanjem na fotografiji, opet stvorila novu priču – sasvim neuobičajenu u modnim kampanjama.
LINK by Ogi Antunac - 6 (Foto: PR)